خبرگزاری کار ایران

درگفت وگو با ایلنا مطرح شد؛

راه‌اندازی دومین شهرک صنعتی سفال و سرامیک در لالجین

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۲۴۸۵

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان همدان از اجرای دومین شهرک صنعتی لالجین خبر داد و گفت: زیرسازی و رفوژ معابر همزمان با اجرای شبکه های آب، برق، گاز و مخابرات در حال انجام است و نیمه نخست سال آینده واگذاری قطعات دومین شهرک صنعتی سفال و سرامیک را انجام می‌دهیم.

به گزارش ایلنا از همدان مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان همدان در گفتگو با ایلنا از اجرای دومین شهرک صنعتی لالجین خبر داد و گفت: زیرسازی و رفوژ معابر همزمان با اجرای شبکه های آب، برق، گاز و مخابرات در حال انجام است و نیمه نخست سال آینده واگذاری قطعات دومین شهرک صنعتی سفال و سرامیک را انجام می‌دهیم.

محمدرضا بادامی پیرامون وضعیت شهرک صنعتی در حال ساخت لالجین ۲ گفت: لالجین به عنوان قطب سفال وسرامیک کشور نیازمند توسعه صنعتی است که این امر توسط شرکت شهرکهای صنعتی استان همدان با ایجاد شهرک صنعتی لالجین ۲ میسر شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان همدان افزود: لالجین از ظرفیت بالایی برای اشتغال و پیشرفت به خصوص در حوزه صنعت برخوردار است.

شهرک صنعتی لالجین ۲ با فاصله حداقلی از شهرک صنعتی شماره یک از فضای بسیار مطلوبی برای سرمایه گذاری برخوردار است.

وی با بیان اینکه با توجه به مطالعات و نیاز سنجی های انجام شده و تقاضا های فراوان برای سرمایه گذاری در شهرک صنعتی لالجین و تکمیل ظرفیت شهرک صنعتی لالجین یک، عملیات تملک و اجرای زیرساخت شهرک صنعتی لالجین ۲ با ۵۷ هکتار وسعت همزمان با توسعه شهرک های صنعتی فرسفج، قروه درگزین، بهاران ۲،صالح آباد،فامنین و ملایر۲ در دستور کار قرار گرفت، افزود: شهرک صنعتی لالجین ۲ با فاصله حداقلی از شهرک صنعتی شماره یک از فضای بسیار مطلوبی برای سرمایه گذاری برخوردار است.

بادامی یا بیان اینکه تقاضای بسیاری برای سرمایه گذاری در این شهرک داریم، افزود: پیش بینی می شود تجهیز و تکمیل شهرک به زیرساختهای مورد نیاز در کمترین زمان انجام شده و شاهد واگذاری و استقرار واحدهای تولیدی در این شهرک باشیم.

واگذاری واحدهای شهرک صنعتی لالجین ۲ در شش ماهه نخست سال آینده

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان همدان افزود: هم اکنون اجرای زیرسازی و رفوژ معابر همزمان با اجرای شبکه های آب، برق، گاز و مخابرات در حال انجام است که امیدواریم در شش ماهه نخست سال آینده واگذاری قطعات را انجام دهیم.

وی تاکید کرد: شهرک صنعتی لالجین یک از تمامی زیر ساختهای لازم برخوردار بوده و این شهرک با  ۱۰۰درصد ظرفیت در حال فعالیت است به طوری که می توان به جرات گفت با تکمیل ظرفیت این شهرک در شهرستانهای لالجین و بهار و روستاهای همجوار مشکلی برای استقرار در شهرک  صنعتی وجود نداشته و از سایر نقاط استان و برخی استانهای دیگر هم برای کار و اشتغال به این شهرستان به ویژه شهرک صنعتی لالجین مراجعه می کنند.

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی همدان در مورد شهرک صنعتی قروه در گزین نیز گفت: با توجه به نیاز منطقه و تقاضا برای ایجاد شهرک صنعتی این شهرک بامساحت ۵۷ هکتار تملک شده و بعد از پایان عملیات اجرایی و تکمیل زیر ساختهای لازم به متقاضیان واگذار خواهد شد.

شهرک صنعتی قروه در گزین در ۲۰۰ قطعه و با سرمایه گذاری ۷۰میلیارد تومان با پیش بینی های صورت گرفته برای بیش از دو هزار و ۵۰۰ نفر به صورت مستقیم اشتغال زایی خواهد داشت

وی افزود: شهرک صنعتی قروه در گزین در ۲۰۰ قطعه و با سرمایه گذاری ۷۰میلیارد تومان با پیش بینی های صورت گرفته برای بیش از دو هزار و ۵۰۰ نفر به صورت مستقیم اشتغال زایی خواهد داشت که تمام سعی مجموعه شرکت شهرک ها براین است تا در کمترین زمان ممکن تکمیل زیر ساختها انجام شده و شاهد واگذاری قطعات به تولید کنندگان و صنعتگران این شهرستان باشیم.

محمدرضا بادامی اظهار کرد: شهرک صنعتی قروه درگزین در مسیر اصلی این شهرستان با شهرستانهای ساوه و رزن جانمایی و تملک شده که امیدواریم با رونق این شهرک شاهد جهش صنعتی و تولید در قروه در گزین باشیم.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز