خبرگزاری کار ایران

سرپرست فرودگاه های اردبیل خبر داد:

تکمیل پروژه بهسازی باند فرودگاه اردبیل تا پایان اردیبهشت / پروازهای اردبیل افزایش می یابد

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۲۴۷۳

سرپرست اداره کل فرودگاه های اردبیل از تکمیل و بهره‌برداری پروژه بهسازی باند فرودگاه اردبیل تا پایان اردیبهشت سال آینده خبر داد.

به گزارش ایلنا، محمد قصابی در نشستی که با حضور مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران و نایب رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار شد، عنوان کرد: پروژه بهسازی باند فرودگاه اردبیل دارای پیشرفت 90 درصدی است که با پیش بینی های به عمل آمده تا پایان اردیبهشت 1400 به بهره برداری خواهد رسید.

وی افزود: تاکنون 500 میلیارد ریال اعتبار برای این پروژه هزینه شده و عملیات استریپ سازی، زهکشی و بخشی از آسفالت توپکوی آن باقی مانده است.

سرپرست اداره کل فرودگاه‌های اردبیل گفت: در نشستی که با حضور نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، استاندار اردبیل و مدیران عامل شرکت های هواپیمایی هما، زاگرس و کیش ایر و معاون مدیرعامل شرکت ماهان برگزار شد, برقراری پروازهای جدید در فرودگاه های اردبیل و پارس آباد بررسی و تصویب شد.

به گزارش ایلنا، در این نشست مقرر شد، شرکت هواپیمایی هما به برقراری پرواز در مسیرهای اردبیل- استانبول، اردبیل- باکو و اردبیل- نجف و نیز پارس آباد- تهران اقدام کند و پروازهای جدید از سوی سایر شرکت‌های هواپیمایی در فرودگاه های استان اردبیل راه اندازی شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز