خبرگزاری کار ایران

سرپرست فرمانداری ماهشهر خبر داد:

تکمیل ظرفیت تخت‌های بیمارستانی در ماهشهر

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۲۴۶۰

افزایش بستری بیماران مبتلا به کرونا، ظرفیت تخت‌های بیمارستانی شهرستان ماهشهر را تکمیل کرد.

به گزارش ایلنا، سرپرست فرمانداری ماهشهر گفت: تلاش می‌شود طی روز‌های آینده با اضافه شدن تخت‌های بیمارستانی در مراکز درمانی امکان ایجاد ظرفیت بیشتری برای بستری افراد مبتلا به این ویروس فراهم شود.

فریدون بندری افزود: طی ۲ هفته گذشته آزمایش کرونای ۴۸۰ نفر در این شهرستان مثبت اعلام شد و باعث شد تا تمامی ۸۰ تخت بیمارستانی موجود در این شهرستان به درمان این بیماران اختصاص یابد.

وی ادامه‌ داد: تلاش می‌شود که طی روز‌های آینده این ظرفیت جدید درمانی بیمارستان شرکت نفت تجهیز و آماده ارائه خدمات شود.

بندری همچنین رعایت نشدن قرنطینه خانگی توسط برخی از شهروندان را از جمله موارد افزایش آمار مبتلایان به کرونا در ماهشهر عنوان‌کرد و افزود: علاوه بر این در برخی از مجتمع‌های پتروشیمی نیز ابلاغیه حضور یک سوم کارکنان رعایت نشده بود که با تذکرات فرمانداری و مجموعه بهداشت و درمان این موضوع در دستور کار آنها قرار گرفت.

سرپرست فرمانداری ماهشهر از شهروندان خواست ضمن رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و همچنین فاصله‌گذاری اجتماعی در مهار و جلوگیری از انتشار هرچه بیشتری کرونا همکاری کنند بیان‌داشت: در صورت توجه به دستورالعمل‌ها و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی امکان خروج ماهشهر از وضعیت قرمز فراهم می‌شود.

در حال حاضر اهواز و ۱۰ شهرستان خوزستان در وضعیت قرمز و هشت شهر دیگر در حالت نارنجی قرار دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز