خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شهرک‌های صنعتی آذربایجان شرقی خبرداد:

استقرار ۱۱ شرکت دانش بنیان در شهرک صنعتی شهید قاسم سلیمانی تبریز

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۲۴۳۲

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان شرقی از استقرار ۱۱ شرکت دانش بنیان در شهرک صنعتی شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی خبرداد.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از تبریز، سید مرتضی نیرومند اسکویی در حاشیه بازدید حجت الاسلام میرتاج الدینی نائب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی از واحدهای تولیدی مستقر در شهرک صنعتی شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: ۱۱ شرکت دانش بنیان در شهرک صنعتی شهید سلیمانی مستقر هستند و برخی شرکت‌های مستقر نیز در تلاش برای تبدیل شدن به دانش بنیان هستند.

وی با بیان اینکه ۸۵ درصد از اسپری‌های خودرویی کشور در تبریز تولید می‌شود، اظهار داشت: این واحد تولیدی در زمینی به مساحت سه هزار و ۸۰۰ متر مربع با سرمایه گذاری ۴۰۰ میلیارد ریال و با میزان تولید ۶  میلیون عدد اسپری های خودرویی برای ۲۵ نفر به طور مستقیم اشتغال زایی کرده است.

وی ادامه داد: شرکت یک مهندسی پزشکی به عنوان واحد تولید مستقل در زمینه تولید تجهیزات پزشکی بیمارستانی است که دارای واحدهای تولید تحت عنوان کلینروم جهت تولید محصولات تنفسی، محصولات مصرفی در اتاق عمل، محصولات قلبی و عروقی است.

 وی گفت: هر کدام از محصولات ذکر شده در کلینروم های با کلاس متفاوت اعم از صد هزار، ۱۰ هزار و یکهزار تولید و ارائه می شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان آذربایجان شرقی گفت: این واحد تولیدی در زمینی به متراژ ۲۱۰۰ متر مربع توانسته است برای ۴۰ نفر به طور مستقیم و ۳۸ نفر به طور غیر مستقیم ایجاد اشتغال کند.

نیرومند اسکویی در مورد میزان سرمایه گذاری این واحد تولیدی گفت: میزان سرمایه گذاری این واحد تولیدی ۴۲۰ میلیارد ریال است و همچنین این واحد تولیدی به طور سالانه ۵۰۰ هزار عدد قلم الکترو سرجیکال، ۶ هزار عدد پلیت الکترو سرجیکال ، سه هزار عدد ست قلبی – عروقی، ۸۰۰ هزار عدد ماسک تنفسی و و ۸۰۰ عدد فیلتر تنفسی را به عنوان نیاز مبرم بیمارستان های سانتر کرونا تولید می کند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان شرقی همچنین در بازدید از خط تولید شرکت ایسان گاز سهند تولید کننده انواع لوازم خانگی، گفت : این واحد تولیدی در زمینی به مساحت ۳۴ هزار و ۶۰۰ مترمربع با سرمایه‌گذاری بالغ بر ۸۰۰ میلیارد ریال و اشتغال زایی برای ۵۰ نفر به صور مستقیم در حال فعالیت است.

وی خاطر نشان کرد: سه درصد تولید کولر آبی کشور در این شرکت تولید می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز