خبرگزاری کار ایران

با حضور مسئولان پروژه انجام شد؛

بررسی مشکلات مسکن مهر شهرجدید هشتگرد

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۲۳۴۸

در نشستی که با حضور عضو هیات مدیره، مدیرکل دفتر فنی و اجرایی و نظارت شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید کشور، مدیرعامل و اعضای هیات مدیره شرکت عمران شهرجدیدهشتگرد برگزار شد، روند پیشرفت و مشکلات پروژه‌های مسکن مهر شهرجدید هشتگرد بررسی شد.

به گزارش ایلنا از البرز، محمدرضا توکلی عضو هیات مدیره شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید کشور با تأکید بر تسریع روند اجرایی پروژه‌های باقی‌مانده اعلام کرد: دغدغه اصلی ما حل مشکلات پروژه‌های مسکن مهر است و طبق دستور وزیر راه و شهرسازی باید تلاش شود با استفاده از تمام ظرفیت‌ها و نیروها، به تکمیل پروژه‌ها سرعت بخشیده تا پایان سال مسکن مهر جمع گردد.

محمدرضا توکلی با اشاره به سیاست دولت بر پایان پروژه مسکن مهر، خاطرنشان کرد: تکمیل مسکن مهر وظیفه دولت و تعهدی است که به مردم داده‌ شده و باید با تلاش مضاعف و برطرف کردن مشکلات، پروژه‌ها را به سرانجام رسانده که البته در همین راستا همه باید همراهی کنند.

حبیب اله چاغروندی مدیرکل دفتر فنی، نظارت و اجرایی شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید کشور نیز بر تکمیل پروژه‌های نیمه کاره مسکن مهر تاکید کرد و گفت: با تکمیل پروژه‌ها رغبت مردم برای سکونت در شهر جدید هشتگرد افزایش خواهد یافت.

چاغروندی گفت: می‌بایست نظارت مستمر بر پروژه‌های باقیمانده مسکن مهر انجام شود تا منطبق بر برنامه و در بازه زمانی تعیین شده پرونده مسکن مهر بسته شود.

مسعود حق لطفی مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید هشتگرد نیز اظهار داشت: تاکنون بیش از ۳۴ هزار واحد مسکونی مرحله نازک کاری را پشت سرگذاشته و اکنون در مجموع ۸۰۰ واحد مسکن مهر در شهر جدید هشتگرد در مرحله نازک کاری قرار دارد.

حق لطفی بر اتمام عملیات ساخت و تکمیل مسکن مهر تا پایان دولت دوازدهم تاکید کرد و گفت: تلاش می‌شود مشکلات مسکن مهر به هر نحو ممکن، مرتفع و تا پایان دولت دوازدهم تکمیل شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز