خبرگزاری کار ایران

دادستان عمومی و انقلاب شیراز خبر داد:

کشف دو محموله حشیش و تریاک و دستگیری دو قاچاقچی حرفه ای

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۲۲۶۸

دادستان عمومی و انقلاب شیراز از کشف دو محموله مواد مخدر و دستگیری تعدادی از سوداگران مرگ خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی عمومی دادگستری استان فارس، سید مصطفی بحرینی با بیان اینکه در محموله اول میزان 318 کیلوگرم حشیش از قاچاقچیان کشف و ضبط شد، گفت: در این عملیات که توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس انجام شد دو نفر از سوداگران مرگ دستگیر و یک دستگاه خودرو پژو نیز توقیف شد.

وی با بیان اینکه در محموله دوم نیز 66 کیلو و 600 گرم تریاک و همچنین 20 لیتر مشروبات الکلی از قاچاقچیان کشف و ضبط شده است، گفت: طی این عملیات 2 قبضه سلاح گرم نیز در محل اختفای قاچاقچیان کشف شد.

دادستان‌عمومی و انقلاب شیراز با اینکه موادمخدر و اعتیاد یکی از مهمترین مباحث حوزه آسیب‌های اجتماعی است، گفت: دستگاه قضایی و دادگستری استان علاوه بر اجرای سیاست های مقابله ای برنامه های پیشگیرانه را نیز با جدیت دنبال خواهد کرد.

بحرینی تصریح کرد: سیاست های مبارزه با مواد مخدر تنها منحصر به برخورد های قهری نیست و لازم است در این خصوص نهادهای متولی امور اجتماعی و سازمانهای حمایتی همکاری مناسبی را با مجموعه قضایی در راستای پیشگیری از  آسیب های موضوع مواد مخدر داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز