خبرگزاری کار ایران

فرماندار اردستان مطرح کرد:

نرخ بیکاری در اردستان کاهش یافته است/ تامین نیروی کار چالش اردستان در سال‌های آینده

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۲۲۵۱

فرماندار اردستان گفت: با توجه به پیش‌بینی‌ها در جهت ایجاد اشتغال در شهرستان، مطمئناً در سال‌های آینده با بحران نیروی کار در اردستان مواجه خواهیم بود.

به گزارش ایلنا از اردستان، حمیدرضا تاملی در دیدار با کارآفرینان شهرستان اردستان اظهار کرد: بنابر پیش‌بینی‌هایی که برای ایجاد اشتغال در شهرستان  انجام شده است، مطمئناً در سال‌های آینده با بحران نیروی کار در اردستان مواجه خواهیم بود که می‌تواند چالش جدی برای مسئولان شهرستان باشد.

وی افزود: نباید از نظر دور داشت که تسهیلاتی در بخش‌های مختلف برای فعالان اقتصادی وجود دارد و این امر سبب شده تا مانع جدی برای افرادی که ایده درستی داشته باشند وجود نداشته باشد.

تاملی خاطرنشان کرد: متأسفانه برخی دستگاه‌ها نسبت به امکانات و خدماتی که به کارآفرینان ارائه می‌کنند در عرصه عمومی خوب اطلاع‌رسانی نمی‌کنند و باعث می‌شوند خدمات آن اداره در شهرستان از بین برود و کسی از آن استفاده نکند.

فرماندار اردستان تصریح کرد: آخرین لیست بیمه شده اجباری تأمین اجتماعی اردستان بیش از ۶۷۳۰ نفر است، این آمار در ابتدای سال ۱۳۹۷ کمتر از شش هزار نفر بود که نشان می‌دهد نرخ بیکاری شهرستان در سه سال گذشته با وجود همه مشکلات ملی و منطقه‌ای نصف شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز