خبرگزاری کار ایران

دبیر شورای مبارزه با مواد مخدر استان:

معتادان متجاهر در قزوین جمع آوری می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۲۰۷۱

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان قزوین گفت: به منظور ایجاد نظم عمومی طرح جمع آوری معتادان متجاهر با فرا رسیدن نوروز در استان قزوین اجرا می شود.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از قزوین، علی رحمانی در جلسه نشست شورای هماهنگی مقابله با مواد مخدر استان قزوین، اظهار کرد: با توجه به فرا رسیدن نوروز با هدف کمک به تامین امنیت و نظم عمومی جمع آوری معتادان متجاهر و کارتن خواب در استان قزوین اجرایی می شود که برای کمک به اجرای این طرح، بهزیستی قزوین ظرفیت نگهداری ۲۰۰ معتاد را فراهم کرده است.

دبیر شورای مبارزه با مواد مخدر استان در ادامه نبود کمپ‌های ماده ۱۶ ترک اعتیاد را از دغدغه‌های شورای هماهنگی مقابله با مواد مخدر قزوین دانست و افزود: با این وجود از همه ظرفیت کمپ‌های ماده ۱۵ برای کمک به نگهداری و درمان معتادان در استان استفاده شده و مطالبات این مراکز پرداخت شده است.

رحمانی  با اشاره به راه اندازی یک مرکز ترک اعتیاد در آبیک گفت: ۲ مرکز ترک اعتیاد هم به زودی در تاکستان راه اندازی می‌شود.

وی یادآور شد: ۱۳ سمن در حوزه مقابله با مواد مخدر و اعتیاد در استان فعالیت دارند و کلاس‌های آموزش مجازی به آنها برای مشارکت بهتر در زمینه کمک به مقابله با مواد مخدر و اعتیاد در دستورکار قرار گرفته است.

این مسئول اضافه کرد: مقابله با اعتیاد در سطح مدارس، دانشگاه‌ها و کارخانه‌ها باید با همکاری دستگاه‌های ذیربط با جدیت بیشتری دنبال و پیگیری شود.

دبیر شورای مبارزه با مواد مخدر استان ادامه داد: با هماهنگی این شورا در حال حاضر ۱۷۳ معتاد در استان در مراکز ترک اعتیاد یا زندان‌ها مشغول یادگیری مهارت هستند.

به گفته رحمانی، این آموزش‌ها با همکاری اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای قزوین به معتادان ارائه می‌شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: برنامه ریزی‌های لازم انجام شده تا به معتادان بهبود یافته دارای مهارت تسهیلات اشتغالزایی ارائه شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز