خبرگزاری کار ایران

فرماندار کاشان مطرح کرد:

کتابخانه‌های سیار در سطح شهرستان کاشان ایجاد شود/ کیفیت آموزش در تمامی مدارس کاشان یکسان باشد

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۲۰۳۵

فرماندار ویژه شهرستان کاشان گفت: ترویج فرهنگ کتابخوانی باید از خانه و مدرسه آغاز شود و تلاش کنیم مجاری مختلف در اختیار دانش آموزان قرار بگیرد.

به گزارش ایلنا از کاشان، علی اکبر مرتضایی در دهمین نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان کاشان اظهار داشت: راه اندازی کتابخانه های سیار با استفاده از اتوبوس و مینی بوس توسط شهرداری و اداره کتابخانه ها می تواند گامی برای تشویق مردم به کتابخوانی شود.

وی اضافه کرد: با وجود یکسال پایتختی کتاب و دوسالانه پایتختی نهج البلاغه انتظار می رود سرانه مطالعه در شهرستان کاشان افزایش یابد.

رییس شورای آموزش و پرورش شهرستان کاشان بیان داشت: ایجاد فاصله طبقاتی با نام مدارس دولتی، نمونه دولتی و غیر انتفاعی صحیح نیست و باید کیفیت آموزش در تمامی مدارس یکسان باشد، مدارس نمونه دولتی به منظور کمک به مردم در امر آموزش در نظر گرفته شده است.

فرماندار ویژه کاشان تصریح کرد: نگاه بلند خیرین در حوزه های فرهنگی و آموزشی شهرستان کاشان ستودنی و قابل ستایش است، چراکه این اقدام خیرین بار و فشار دولت را در بحث زیر ساخت‌های آموزشی کاهش داده است.

مرتضایی ورود خیرین در بحث تامین نیازهای آموزش مجازی دانش آموزان را یکی از ضرورت های آموزشی امروز دانست و خاطرنشان کرد: آموزش مجازی با تمام نقاط قوت و ضعف یک مسیر جدیدی را در بحث آموزش ایجاد کرده که قابل استفاده برای شرایط مشابه است.

رئیس شورای آموزش و پرورش  شهرستان کاشان اضافه کرد: بسیاری از مردم توانایی خرید و بهره مندی از وسایل آموزشی تلفن همراه و تبلت را ندارد که ضرورت دارد خیرین نگاه ویژه ای به این موضوع داشته باشند، هرچند برای سال تحصیلی 99 تعداد قابل ملاحظه ای تبلت و تلفن همراه برای دانش آموزان خریداری و اهدا شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز