خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل مخابرات منطقه کرمان:

تعرفه‌های مخابرات نیاز به بازنگری دارد

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۱۹۵۴

مدیرعامل مخابرات منطقه کرمان گفت: تعرفه‌های مخابرات از سال۸۲ تاکنون با توجه به تورم و افزایش قیمت‌ها تغییر نکرده است و نیاز به بازنگری دارد.

به گزارش ایلنا، سید رهام حسینی، پشتیبانی، نگهداری و توسعه را از مشکلات موجود برشمرد و افزود: در این زمینه برای ما مشکل ایجاد شده است و ما از مسئولان خواستار بازنگری تعرفه‌ها هستیم.تعرفه‌های مخابرات نیازبه بازنگری دارد.

وی هزینه واگذاری هر خط تلفن ثابت را ۲۰۰ هزار تومان و هزینه نگهداری آن را ۳۰ هزار تومان و درآمد آن را برای مخابرات ۳ تا ۷ هزار تومان عنوان کرد و افزود: مخابرات برای نگهداری باید هزینه زیادی را متقبل شود.

مدیرعامل مخابرات منطقه کرمان همچنین از راه اندازی پروژه سینا برای توسعه پهنای باند و زیرساخت خبرداد و اظهار داشت: در این پروژه تلاش ما بر این است پهنای باند از ۷۸ گیگ به ۳۰۰ گیگ و در بهار آینده به یک ترابایت برسانیم.

وی همچنین در نشست با خبرنگاران هم گفت: سعی ما بر اینست در توسعه طرح‌ها تکنولوژی فیبر نوری در شهر‌های اصلی جایگزین کابل‌های مسی کنیم که در حال انجام است و از کار‌های پرهزینه جلو گیری می‌شود.

حسینی گفت: در شهرک الله آباد کرمان توسعه تلفن برای ۳۰۰ مشترک بر روی فیبر نوری انجام شده است و این برنامه در سطح استان برنامه ریزی شده است.

مدیرعامل مخابرات از تعویض تجهیزات موبایل در شهر کرمان رفسنجان و سیرجان خبر داد و افزود: تجهیزات موبایل از نوکیا به هواوی تبدیل شده است.

وی همچنین از توسعه پهنای باند شهر کرمان به شهر‌های رفسنجان سیرجان بم و جیرفت خبر داد و با اجرای این پروژه قطعی ها‌ی ارتباطی کمتر می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز