خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد:

دورکاری ادارات در کهگیلویه و بویراحمد باید اجرا شود / تاکنون گزارشی از کرونای انگلیسی نداشتیم

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۱۹۲۳

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد تاکیدکرد که دورکاری ادارات در این استان باید اجرایی و مدیران بر اجرای صحیح آن نظارت و دقت لازم را داشته باشند.

پرویز یزدان پناه در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در یاسوج گفت: متاسفانه آمار بیماران مبتلا به ویروس کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد یک آمار افزایشی بوده که ادامه این روند برای همه ما نگران کننده است.

وی با تاکید بر اینکه در هفته گذشته 2 مورد فوتی ناشی از ویروس کرونا در استان داشتیم، اظهار داشت: مهمترین دلیل افزایش آمار مبتلایان به این ویروس، رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی و حضور در تجمعات است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: یکی از راهکارهای اصلی برای کاهش آمار مبتلایان به ویروس کرونا در این استان، دورکاری ادارات است.

یزدان پناه با تاکید براینکه دوری کاری ادارات در تمام شهرستان‌های استان براساس دستورالعمل ستاد کرونایی باید توسط مدیران اجرایی شود، اظهارداشت: مدیران نباید در برابر اجرای این دستورالعمل ایستادگی کرده و هر مُدیری که در اجرای دستورالعمل های ستاد کرونا تاخیر و تعللی داشته باشد عواقب ابتلای کرونای کارکنان آن دستگاه برعهده خود مُدیر خواهد بود.

وی گفت: قانون حضور یک سوم و دو سوم کارکنان در ادارات استان کهگیلویه و بویراحمد به تمام مدیران اعلام و باید آن را اجرایی کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج افزود: اگر دستگاه اداری و یا مُدیری، این دستورالعمل ها را اجرایی نکند کارکنان آن دستگاه می‌توانند به دانشگاه علوم پزشکی، فرمانداری ها و یا ستاد کرونا در استانداری کهگیلویه و بویراحمد را شفاهی یا کتبی اطلاع دهند.

یزدان پناه گفت: متاسفانه کشور اکنون درگیر کرونای انگلیسی بوده و شرایط استان ما نیز شرایط خاصی است که می طلبد مدیران ادارات همکاری‌های لازم برای جلوگیری از شیوع این ویروس خطرناک را با اجرای دستورالعمل های بهداشتی بگیرند.

کرونای انگلیسی در استان گزارش نشده است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد تاکیدکرد که تاکنون گزارشی از مشاهده شدن کرونای انگلیسی در این استان اعلام نشده است.

یزدان پناه گفت: اگرچه مرز استان خوزستان با استان کهگیلویه و بویراحمد در شهرستان های گرمسیری به هم متصل است اما تاکنون گزارشی از ورود کرونای انگلیسی به استان نداشته ایم و البته امیدوارم با همکاری مردم شاهد ورود آن به استان در هیچ زمانی نباشیم.

وی از مردم استان کهگیلویه و بویراحمد خواست به شایعات گوش ندهند و البته تمامی پروتکل های بهداشتی پیشگیری از ابتلای به ویروس کرونا را رعایت کنند.

ویروس کرونای انگلیسی بسیار کُشنده است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، کرونای انگلیسی را بسیار کُشنده عنوان و تصریح کرد: راه  مقابله با این ویروس فقط رعایت کردن پروتکل های بهداشتی است.

یزدان پناه گفت: ویروس کرونای انگلیسی 70 درصد سخت تر و کُشنده تر از ویروس کرونای معمولی است و در 72 ساعت شرایط بسیار تلخی را بر بیمار مبتلای به خود ایجاد می کند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج ادامه داد:‌هم اکنون 148 بیمار در بیمارستان های مُعین کرونای استان بستری بوده که از این تعداد 39 نفر مبتلای قطعی و 14 نفر در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان هستند.

یزدان پناه، تعداد بهبود یافتگان بیماران کرونایی استان کهگیلویه و بویراحمد را تاکنون 21 هزار و 481 مورد عنوان کرد.

به گزارش ایلنا، تاکنون 436 نفر در استان کهگیلویه و بویراحمد قربانی ویروس کرونا شده اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز