خبرگزاری کار ایران

مدیرکل بنیاد مسکن اردبیل تاکید کرد:

کاهش هزینه ها و تسریع در اجرای پروژه ها با تعامل بین دستگاه ها

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۱۹۱۸

مدیرکل بنیاد مسکن اردبیل در جلسه مشترک با مدیرکل بنیاد مسکن زنجان افزایش تعاملات بین دستگاه های مرتبط با یکدیگر را عاملی مهم در کاهش هزینه ها و تسریع در اتمام پروژه ها دانست.

 به گزارش خبرنگار ایلنا، نشست مشترک رضا خواجه ای مدیرکل بنیاد مسکن زنجان و فرهاد سبحانی مدیر کل بنیاد مسکن اردبیل و همچنین معاونین حوزه های مختلف این نهاد در سالن جلسات اداره کل بنیاد مسکن اردبیل برگزار شد.

رضا خواجه ای مدیرکل بنیاد مسکن استان زنجان با تاکید بر اهمیت افزایش تعاملات بین نهادهای انقلابی شمالغرب کشور و استان‌های اردبیل و زنجان در تحقق وظایف و ارائه هرچه بیشتر خدمات به مردم، عنوان کرد: انتقال تجربیات فنی و مهندسی در حوزه‌های عمران روستایی، مسکن شهری، بازسازی روستاها و ظرفیت‌های گردشگری دو استان می تواند بهترین فضا را برای پیشبرد اهداف عالی بنیاد مسکن فراهم کند.

فرهاد سبحانی مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل  نیز در ادامه این جلسه تصریح کرد: بهره مندی از نظرات کارشناسی و استفاده از تجارب تمامی دستگاه های اجرایی در سطح استانها می ‌تواند علاوه بر کاهش هزینه‌ها و تقلیل زمان اجرای پروژه‌های فنی و عمرانی، عامل اصلی در تضارب اندیشه‌ها و بهره‌مندی از الگوهای مناسب عملکردی و تاثیر گذار در ارائه خدمات به مردم باشد.

وی در ادامه استمرار این گونه جلسات را خواستار شده و بر لزوم انتقال تجربیات و اشتراک گذاری ایده ها و نظریات موفق در سطوح مختلف معاونت ها تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در ادامه این جلسه هر یک از معاونین حوزه های مختلف عمران روستایی، مسکن شهری، بازسازی و پشتیبانی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استانهای زنجان و اردبیل طی سخنانی به بیان مسائل و مشکلات مبتلابه حوزه های کاری خویش پرداختند.

انتهای پیام/
رشید عبدالحسینی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز