خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای شهر اصفهان مطرح کرد:

نمایندگان مجلس به فکر عاجل بحران آب اصفهان باشند

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۱۸۹۶

رئیس شورای شهر اصفهان گفت: بحث آب بحث بسیار مهمی است و مردم از نمایندگان خود در مجلس شورای اسلامی درخواست دارند که فکر عاجلی برای پایان این بحران داشته باشند.

به گزارش ایلنا  اصفهان، علیرضا نصر اصفهانی صبح امروز (یکشنبه 3 اسفند ماه) در یکصد و شصتمین صحن علنی شورای شهر اصفهان، اظهار کرد: یکی از مسائلی که در جامعه باید به آن بپردازیم حاکمیت مسائل اخلاقی است و باید از جو سازی های مسموم و حاشیه سازی های بی جهت پرهیز کنیم و به نیروهای همراه با مدیریت شهری و نیروهای منتقد توصیه می‌کنیم در بیان دیدگاه‌ها و سخنرانی ها مرزهای اخلاق و انصاف را رعایت کنند.

وی با اشاره به اینکه همه باید بکوشیم که تنور اختلافات را آنقدر برای رقیب داغ و شعله‌ور نکنیم که خود نیز در آن بسوزیم، گفت: هر مدیریت شهری نقاط قوت و ضعفی دارد و هیچ گروهی نمی‌تواند بگوید ما از خطا مبرا هستیم.

نصر اصفهانی اظهار کرد: امیدواریم جامعه ما در شرایطی قرار بگیرد که قبل از اینکه هر‌ موضوعی را رسانه ای کنند  از صحت موضوع اطلاع داشته باشند تا دچار غیبت و تهمت نشویم.

وی گفت: مردم اینقدر گرفتاری دارند و نیازمند آرامش بخشی به مردم هستیم لذا باید به گونه ای عمل کنیم که بدبینی مردم نسبت به مسئولان کاهش دهیم.

رئیس شورای شهر اصفهان گفت: بحث آب بحث بسیار مهمی است و مردم از نمایندگان خود در مجلس شورای اسلامی درخواست دارند که فکر عاجلی برای پایان این بحران داشته باشند؛ آنها باید حس کنند منتخبان و مسئولان دغدغه آب دارند و می‌توانند به آنها آرامش دهند.

نصراصفهانی از تصویب مرحله اول طرح جامع شهر اصفهان به عنوان شهر پایلوت در کمیسیون ماده ۵ خبر داد و افزود: در کمیسیون ماده ۵ مرحله اول طرح جامعه اصفهان مورد تایید قرار گرفت و به مرحله دوم رفت.

رئیس شورای شهر اصفهان اظهار کرد: در طول بررسی بودجه سال ۱۴۰۰ با مشکلاتی مواجه می شدیم، که بخشی از این مشکل زمین های است که آستان قدس در خصوص آنها مالکیت یا ادعای مالکیت دارد و مردم در این زمینه نگران هستند؛ البته تلاش های خوبی صورت گرفته است تا این موضوع حل شود، اما در منطقه ۸ و محدوده فردوان، آستان قدس زمین های دارد و از نماینده آستان قدس در استان استدعا دارم تا این مشکل طویل المدت و طولانی را حل کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز