خبرگزاری کار ایران

مروی مطرح کرد:

آستان قدس رضوی به میزان توان و امکانات آمادگی همکاری برای رفع مشکل مسکن محرومان را دارد

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۱۸۷۹

تولیت آستان قدس رضوی در دیدار با نماینده بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بر لزوم توجه، رسیدگی و رفع مشکل مسکن محرومان تأکید کرد.

به گزارش ایلنا از مشهد، حجت الاسلام احمد مروی در دیدار نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بر جایگاه و اهمیت مسکن سازی و رفع مشکلات مسکن نیازمندان تأکید و ابراز کرد: ساخت مسکن برای طبقات محروم، کم‌درآمد و نیازمندان جامعه از اهمیت بسزایی برخوردار است و آستان قدس رضوی به میزان توان و امکانات آمادگی همکاری با بنیاد مسکن برای رفع مشکل مسکن محرومان را دارد. 

وی تصریح کرد: آستان قدس رضوی ۲۰هزار متر مربع از اراضی موقوفه را برای ساخت مسکن ویژه نیازمندان در حاشیه شهر مشهد اهداء کرده است تا شهرداری زیر ساخت‌های احداث این واحدهای مسکونی را تامین و سپس کمیته امداد امام خمینی(ره) اقدام به ساخت مسکن کند.

وی تأمین مسکن مناسب برای اقشار محروم و کم درآمد را موجب حل بخش عمده‌ای از دغدغه‎ های این خانواده‌ها دانست و ابراز کرد: مسئولان باید نسبت به رفع مشکل مسکن محرومان جامعه دغدغه جدی داشته باشند و در این میان از توجه به خانواده‌های شریف، بی‌ادعا، صبور و نجیب شهدای مدافع حرم بویژه شهدای فاطمیون نیز غفلت نکنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز