خبرگزاری کار ایران

سرپرست استانداری ایلام اعلام کرد:

ممنوعیت ورود خودرو‌های شخصی غیربومی به شهر‌های جنوبی ایلام/ وضعیت شیوع کرونا در خوزستان هشداری برای مردم ایلام است

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۱۸۷۸

سرپرست استانداری ایلام گفت: ورود تمام خودرو‌های شخصی با پلاک غیر بومی به شهرستان‌های جنوبی ایلام ممنوع است.

به گزارش ایلنا، محمد نوذری با بیان اینکه تردد وسایل نقلیه عمومی، حمل بار با انجام غربالگری و تست کرونا بلامانع است، افزود: خروج خودرو‌های با پلاک بومی شهرستان‌های با وضعیت زرد و نارنجی به سایر شهرستان‌های استان‌ها نیز ممنوع است.

وی با بیان اینکه وضعیت شیوع کرونا در استان خوزستان بسیار خطرناک و هشداری برای مردم ایلام است که پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی را بطور دقیق رعایت کنند، تاکید کرد: فرمانداران و ستاد کرونا شهرستان‌های جنوبی استان باید نظارت‌های خود را به دلیل شرایط استان خوزستان از نظر شیوع کرونا جهش یافته افزایش دهند و از تمامی افرادی که قصد ورود به این شهرستان‌ها را دارند، تست کرونا گرفته شود.

نوذری افزود: نظارت از نظر رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در مرز مهران نیز به دلیل افزایش شیوع کرونا جهش یافته در کشور عراق نیز باید افزایش یابد و غربالگری کرونا به دقت بیشتر انجام شود.

سرپرست استانداری ایلام  با بیان اینکه شیوع کرونا جهش یافته در دو کشور عراق و ترکیه نشانگر این است که ما باید نمونه گیری‌های خود را به دقت و مراقبت بیشتر انجام دهیم تاکید کرد: تمام مسافران ورودی از عراق به مرز مهران با توجه به شیوع کرونای جهش یافته، باید تست کرونا بدهند.

نوذری با بیان اینکه هر تصمیمی در خصوص ممنوعیت و محدودیت مرز مهران نیازمند اخذ موافقت کار ویژه مرزی کشور است، اضافه کرد: تا زمان تصمیم گیری نهایی در مورد مرز مهران، نظارت‌ها بر رعایت پروتکل‌ها بهداشتی و مدیریت بهتری باید در این مرز اتخاذ شود.

وی ادامه داد: نتیجه تصمیمات کمیته امنیتی و انتظامی استانداری ایلام در خصوص اعمال ممنوعیت‌های تردد در مرز مهران به عنوان مصوبه نهایی تصمیم گیر‌های در خصوص این مرز خواهد بود.

سرپرست استانداری ایلام گفت: سرعت انتقال کرونا جهش یافته انگلیسی سه برابر شده و از هفت به ۲۱ درصد رسیده است.

نوذری در ادامه از تغییر رنگ شهرستان دره شهر از زرد به نارنجی کرونا خبر داد و اظهار داشت: ستاد کرونا این شهرستان باید نظارت‌های خود را با توجه با افزایش شیوع کرونا در این شهرستان و همجواری با استان خوزستان که دارای شرایط بحرانی از نظر شیوع است، افزایش دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز