خبرگزاری کار ایران

مدیرکل امور خانواده و بانوان استانداری:

کرمانشاه باید بعنوان پایتخت تاب آوری کشور معرفی شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۱۸۵۴

مدیرکل امور خانواده و بانوان استانداری در افتتاح کارگاه آموزشی توان افزایی و تاب آوری سمن‌های کرمانشاه در مرکز توابخشی بهزیستی، اظهار داشت: به دلیل تحریم‌های ظالمانه شرایط اجتماعی کشور مناسب نیست و راه‌اندازی کارگاه آموزشی تاب‌آوری ضرورت دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، زهره رستمی با بیان اینکه با توجه به دیدگاه مثبت دولت در زمینه مسائل اجتماعی، اقدامات ارزشمندی انجام شده است، عنوان کرد: به هر میزان جمعیت توانمندتر و آگاه‌تر نسبت به زندگی با کیفیت باشند روند توسعه در هر منطقه‌ای شتاب می‌یابد.

وی با اشاره به مشکلات استان شامل حاشیه‌نشینی و کمتر توسعه‌یافتگی گفت: با هماهنگی، همراهی و تلاش مجموعه‌های مرتبط می‌توان از این فرصت برای ارتقای آموزش در سطح جامعه بیشتر استفاده کرد و چاره‌ای نیست جز اینکه همه با هم کارهایی در راستای ارتقای تاب‌آوری به ویژه در مناطق حاشیه‌نشین انجام دهیم.

این مسئول با اشاره به ضرورت توجه به مسائل اجتماعی در استان گفت: امید داریم در فرصت باقی مانده دولت نیز طوری اقدام شود که دولت‌های بعدی نیز نسبت به مسائل اجتماعی بیشتر حساس باشند.

وی با اشاره به اینکه با توجه به اثربخشی تاب‌آوری و پتانسیل استان تلاش شود که این استان به عنوان پایتخت تاب‌آوری کشور شود، عنوان کرد: یکی از مشکلات جامعه امروز ما جدی نگرفتن آموزش است در حالی که باید حساسیت به گونه‌ای باشد که در تمامی مراحل زندگی این موضوع در اولویت قرار گیرد.

وی گفت: چنانچه در تمام مباحث آموزش سرلوحه کار قرار گیرد خروجی کار به مراتب بهتر می‌شود و تجارب گذشته نشان می‌دهد در نقاطی از کشور که به آموزش توجه شده خروجی در رابطه با مسائل اجتماعی به مراتب بهتر از نقاطی بوده که توجه نکرده‌اند.

سومین مرحله کارگاه آموزشی توان افزایی و تاب آوری توسط موسسه طلیعه تدبیر غرب و با حضور ۲۰ تشکل مردم نهاد به مدت سه روز برگزار شد و سپس این سمن ها در پنج محله شهر کرمانشاه و چهار محله شهرهای اسلام آباد غرب، هرسین، جوانرود و پاوه اقدام به برگزاری کلاس های آموزشی می کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز