خبرگزاری کار ایران

ساریخانی خبرداد:

راه‌اندازی استودیو آموزش کشاورزی قزوین به زودی

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۱۷۶۸

مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی سازمان جهادکشاورزی استان قزوین از راه اندازی استودیو آموزش و اطلاع رسانی به کشاورزان استان قزوین تا پایان سال جاری خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، علی ساریخانی اظهار کرد: بخشی از اعتبارات ساخت این استودیو از سوی وزارت جهاد کشاورزی و بخشی نیز از منابع داخلی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین تامین شده است.

مدیر ترویج کشاورزی سازمان جهادکشاورزی استان از آموزش به عنوان یکی از مهم ترین ارکان پیشروی به سمت کشاورزی مدرن یاد کرد و گفت: با استفاده از امکانات این استودیو که "کشاورز" نام گذاری شده، به تولید محتواهای آموزشی برای کشاورزان قزوینی خواهیم پرداخت.

ساریخانی با بیان اینکه با استفاده از این استودیو، ارتقای دانش و مهارت کشاورزان استان را هدف گذاری کرده ایم که این مهم موجب ارتقای بهره وری در بخش کشاورزی خواهد شد، افزود: قابلیت تولید و ضبط برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی مرتبط با بخش‌های‌مختلف کشاورزی نیز در این استودیو وجود خواهد داشت.

وی ادامه داد: آموزش کشت و تولید گیاهان دارویی، روش‌های مقابله با آفات در مزارع، شیوه های مناسب آبیاری، استفاده مناسب از کود و سموم، مقابله با سرمازدگی، روش های مناسب باغبانی، آموزش های مرتبط با پرورش دام و طیور، زنبورداری و شیلات از جمله آموزش‌هایی است که در این استودیو پیگیری و دنبال خواهد شد.

این مسئول یادآور شد: برگزاری دوره های حضوری، فعالیت سایت های الگویی و همایش های ترویجی از دیگر فعالیت های آموزشی این مدیریت به شمار می رود که در طول سال به طور مستمر دنبال و پیگیری می شود.

استان قزوین در بخش کشاورزی دارای ۸۰ هزار بهره بردار است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز