خبرگزاری کار ایران

استاندار هشدار داد؛

شدیدتر شدن محدودیت‌های شرایط قرمز در استان البرز/ مردم همراهی نکنند گرفتاری‌های موج چهارم بیشتر می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۱۵۸۰

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: از مجموعه مردم و مسئولان استان برای رعایت دستورالعمل های بهداشتی و عمل به مصوبات ستادهای ملی و استانی مقابله با کرونا قدردانی می کنم و امید است این روند ادامه داشته باشد تا گرفتار ویروس جهش یافته کرونا نشویم.

به گزارش ایلنا از البرز، عزیزالله شهبازی در حاشیه ستاد ملی مقابله با کرونا که به ریاست رئیس جمهور و با حضور استانداران سراسر کشور به صورت ویدئو کنفرانس در روز شنبه برگزار شد، با اشاره به اخبار هفته گذشته در خصوص مشاهده بیمار دارای ویروس جهش یافته، افزود: بیماری مبتلا به ویروس جهش یافته کرونا از اهالی استان قزوین در البرز بستری شده و متاسفانه فوت کرد.

وی با بیان اینکه البرز با حجم بالای تردد های بین استانی بویژه تبادل جمعیت با تهران مواجه است، ادامه داد: بیماران بسیاری از استان های همجوار و همسایه در البرز بستری می شوند و کادر بهداشت و درمان استان نیز بهترین خدمات خود را ارائه می دهند.

شهبازی گفت: بلافاصله پس از گزارش این بیمار، چند مرتبه از تمامی اطرافیان و کادر بهداشت و درمان که با او در تماس بودند تست گرفته شد که خوشبختانه پاسخ آن منفی بود.

وی افزود: مقرر شد ترددهای بین دو استان البرز و قزوین بویژه افرادی که با فرد مبتلا در تماس نزدیک بودند مرود نظارت جدی قرار گیرد و تست های مکرر انجام شود.

استاندار البرز گفت: پس از این موضوع، جلسه ستاد استانی برگزار و مقرر شد که برای پیشگیری از شیوع کرونای جهش یافته و عدم گرفتاری در موج چهارم کرونا، محدودیت های شرایط نارنجی و قرمز در البرز به مدت یک هفته اعمال شود.

وی افزود: واکسیناسیون نیز در البرز آغاز شده و در مرحله اول کادر بهداشت و درمان واکسینه می شوند و تاکنون موارد ناسازگاری این واکسن مشاهده نشده است.

شهبازی ضمن درخواست از مردم برای همراهی بیشتر و رعایت دستورالعمل های بهداشتی، گفت: تمامی مسئولان استان و بویژه اعضای ستاد استانی مقابله با کرونا پای کار هستند تا با اتخاذ تدابیر لازم نسبت به پیشگیری از شیوع کرونا اقدام کنند.

وی افزود: در جلسه امروز وزیر محترم بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از عملکرد البرز رضایت داشتند و اقدامات پیشگیرانه این استان را مورد تقدیر قرار دادند.

استاندار البرز گفت: از مجموعه مردم و مسئولان استان برای رعایت دستورالعمل های بهداشتی و عمل به مصوبات ستادهای ملی و استانی مقابله با کرونا قدردانی می کنم و امید است این روند ادامه داشته باشد تا گرفتار ویروس جهش یافته کرونا نشویم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز