خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر کار در بازدید از شهر زلزله زده سی سخت:‌

سی‌سخت زیبا را از نو می‌سازیم

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۱۵۶۷

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی از آخرین روند خسارت زلزله سی سخت مرکز شهرستان در استان کهگیلویه و بویراحمد بازدید کرد.

به گزارش ایلنا از یاسوج،غلامرضا پناه از آخرین روند خسارت زلزله به منازل مسکونی شهر سی سخت مرکز شهرستان دنا در استان کهگیلویه و بویراحمد بازدید کرد.

وی در جمع برخی از زلزله زدگان با اظهار تاسف از زلزله رخ داده و خسارت بالای آن در شهر سی سخت، اظهارداشت: مسئولان استانی و کشوری دولت در کنار مردم سی سخت زلزله زده خواهند بود و در ساختن سی سختی زیبا مردم را یاری می دهند.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی هم نیز در آبادانی دوباره سی سخت سهیم خواهد شد، خاطرنشان کرد: وزیر، معاونان و تمامی همکاران ما از وقوع این زلزله و خسارات وارده آنان نگران بوده و هستند.

پناه گفت: سرمای زیر صفر درجه سی سخت بطور حتم مشکلاتی را در چنین شرایطی برای شهروندان به همراه دارد و مسئولان ملی و محلی تمام تلاش خود را برای سرعت بخشی به رفع این مشکلات به کار گرفته و می گیرند.

وی افزود: آشپزخانه ستاد امداد رسانی بسیج شستا به زلزله زدگان شهر سی‌سخت مسئولیت پخت غذای گرم به تعداد روزانه 1500 پخت را برعهده دارد و فعالیت خود را رسما شروع کرده است.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تاکید براینکه امروز و با توجه به شرایط ایجاد شده برای هموطنان عزیزمان در شهر سی سخت وظیفه داریم با هم افزایی و هم دلی در جهت کم کردن دردهای آنان گام برداریم ، یادآورشد: حضور مسئولان ملی و محلی در کنار زلزله زدگان می‌تواند در تقویت روحیه و امیدبخشی به ساخت سی سختی زیبا کمک فراوانی بکند.

به گزارش ایلنا، در پی وقوع زلزله ۵ و ۶ دهم ریشتری در چهارشنبه شب  ۲۹ بهمن در سی سخت مرکز شهرستان دنا به ۳ هزار و ۷۰۰ واحد از منازل مسکونی خسارت وارد شد. ۸۰۰ واحد به علت خسارت ۶۰ تا ۱۰۰ درصد نیاز به بازسازی دارد و از مجموع ۳ هزار و ۷۰۰ واحد نیز ۲ هزار و ۹۰۰ واحد تعمیری هستند.

از مجموع ۸۰۰ واحد بازسازی ۴۲۰ واحد شهری و ۳۸۰ واحد روستایی و  از ۲ هزار و ۹۰۰ واحد تعمیری هزار و ۵۰۰ واحد شهری و هزار و ۴۰۰ واحد روستایی است.

میزان خسارت زلزله به واحد‌های تعمیری بین ۲۰ تا ۴۰ درصد و بر اثر این زلزله به ۲ هزار و ۳۰۰ واحد مسکونی خسارت معیتشی از جمله تخریب اسباب و وسایل منزل خسارت وارد شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز