خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت گاز اردبیل خبر داد:

اردبیل به لحاظ گازرسانی در زمره استان‌های سبز کشور قرار گرفت

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۱۵۱۱

مدیرعامل شرکت گاز اردبیل گفت: با بهره برداری از پروژه های گازرسانی به 32 روستای استان اردبیل، این استان به جمع استان‌های سبز پیوست.

به گزارش ایلنا، سردار اسماعیلی عنوان کرد: تابحال کلیه 29 شهر استان از نعمت گاز طبیعی با ضریب نفوذ 100 درصدی بهره مند هستند و در حوزه گازرسانی به روستاها نیز با بهره مندی 32 روستای دیگر، ضریب نفوذ گاز طبیعی در روستاها به 96 درصد می رسد و استان اردبیل در زمره استان‌های سبز کشور از لحاظ گازرسانی قرار می گیرد.

وی افزود: هم اکنون کلیه روستاهای بالای 20 خانوار در سطح شهرستانهای سرعین و نمین از نعمت گاز طبیعی بهره مند هستند و ضریب نفوذ گاز طبیعی در بخش‌های روستایی این شهرستانها به 100 درصد رسیده است.

اسماعیلی تصریح کرد: هم اکنون پروژه های گازرسانی به 28 روستای شهرستانهای خلخال و کوثر در بخش جنوبی استان در دست اجراء می باشد که 10 روستای این شهرستانها با اعتباری بالغ بر 68 میلیارد ریال و تحت پوشش قرار دادن 598 خانوار روستایی از نعمت گاز طبیعی بهره مند می شوند و مابقی روستاها نیز تا پایان سال 1400 گازدار خواهند شد.

مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل گفت: هم اکنون شرکت گاز استان به بیش از 507 هزار مشترک در سطح استان خدمات ارایه می‌کند که بالغ بر 135 هزار مشترک که قریب به 27 درصد کل مشترکین را شامل می شوند در روستاها و مابقی در شهرهای سطح استان ساکن هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز