خبرگزاری کار ایران

معاون راهداری استان خبر داد:

جابجایی یک میلیون و 200 هزار مسافر در استان اردبیل/ رانندگان پرخطر شناسایی شدند

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۱۵۰۱

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: یک میلیون و 200 هزار مسافر توسط ناوگان عمومی مسافربری جابجا شده است.

به گزارش ایلنا، رضا شیرین زاده در جلسه نحوه آموزش رانندگان پرخطر استان اردبیل سخن می گفت، اذعان کرد: این میزان جابجایی در مقایسه با مدت مشابه 11 ماه سال قبل که یک میلیون و 897 هزارنفر مسافر بود 37 درصد کاهش یافته است. 

وی با بیان اینکه این میزان جابجایی مسافر در قالب 242 هزار و 334 مورد سفر انجام شده تصریح کرد: در تعداد سفر نیز نسبت به مدت مشابه که 273 هزار و 517 سفر بود کاهش 11 درصدی را نشان می دهد.

شیرین زاده فعالیت هزار و 110 دستگاه ناوگان مسافری و 54 شرکت حمل ونقل مسافر در استان اردبیل یادآور شد و تصریح کرد: 2 هزار و 600 راننده در بخش مسافر در حال خدمات رسانی به مردم هستند.

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل با اشاره به رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در حوزه حمل و نقل مسافر خاطرنشان کرد: در جهت مقابله با شیوع ویروس کرونا ناوگان های حمل ونقل عمومی و ترمینال ها بطور مرتب درحال ضدعفونی و گندزدایی است.

وی از شناسایی رانندگان پرخطر استان خبر داد و افزود:رانندگانی که مرتکب یکی از تخلفات 17 گانه برابر آئین نامه راهور شده اند و دارای نمره منفی یا گواهینامه رانندگی آنها ابطال شده شناسایی شده اند.

شیرین زاده با بیان اینکه جهت پیشگیری از ارتکاب رانندگان به تخلفات تذکرات لازم بصورت ویژه داده شده گفت: باهمکاری معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان، پلیس راهور ، پلیس راه و اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای دوره های آموزشی لازم برای این رانندگان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز