خبرگزاری کار ایران

رئیس قوه قضاییه در جمع مردم سی سخت:‌

در کنار شما زلزله زدگان خواهیم بود / دادستان و سازمان بازرسی مشکلات زلزله زدگان را بررسی کنند

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۱۴۶۷

رئیس قوه قضائیه تاکید کرد که تا ساخت و تکمیل واحدهای ساختمانی مردم زلزله زده شهر سی سخت در کنار آنها خواهیم بود.

به گزارش ایلنا از یاسوج، سید ابراهیم رئیسی در سفر یکروزه خود به یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد از شهر سی سخت مرکز شهرستان دنا که چهارشنبه شب گذشته بیست نهم بهمن ماه گرفتار زلزله پنج و شش دهم ریشتری شد بازدید و از نزدیک با برخی از زلزله زدگان دیدار کرد.

وی در بازدید از منزل مادر و خواهر شهید موسوی در سی سخت گفت: برنامه سفر من به کهگیلویه و بویراحمد از قبل تنظیم شده بود اما وقتی زلزله آمد وظیفه خود دانستم در جمع شما نیز حاضر و با شما دیدار داشته باشم.

رئیس قوه قضائیه با تاکید بر اینکه دستگاه قضایی در کنار دیگر مسئولان کشوری و استانی برای رفع مشکلات زلزله زدگان سی سخت حضور خواهد داشت، خاطرنشان کرد: مطمئن باشید و بدانید در کنار شما زلزله زدگان خواهم بود.

رئیسی گفت: در شورای اداری استان نیز نیازمندی های شما را با اولویت دنبال خواهم کرد.

وی از مسئولان اجرایی ملی و استانی خواست تمام تلاش خود برای اسکان زلزله زدگان و رفع مشکلات آنان را در اولویت کاری قرار داده تا هرچه زودتر بتوان کارهای عمرانی را برای زلزله زدگان در سی سخت شروع کرد.

به گزارش‌ایلنا، گلایه مردم از خدمات‌رسانی دستگاه‌های اجرایی از نکات این دیدار بود که رئیس قوه قضائیه برای نظارت بر امور دستور ویژه صادر کرد.

رئیسی، دادستان و سازمان بازرسی را موظف به نظارت و پیگیری رفع نیازمندی‌های مردم زلزله زده کرد.

به گزارش ایلنا، سید ابراهیم رئیسی رئیس قوه قضائیه ایران امروز شنبه دوم اسفندماه سفر یکروزه ای را به استان کهگیلویه و بویراحمد شروع کرده است.

حضور در جلسه شورای اداری استان، بررسی مشکلات کارخانه و واحدهای تولیدی های استان جهت بازگشت به چرخه تولید، دیدار با همکاران قضایی جهت بررسی مشکلات دستگاه قضایی استان و ملاقات های مردمی از جمله برنامه های حضور رئیس قوه قضاییه در استان کهگیلویه و بویراحمد استان است.

از ساعت هشت صبح امروز شنبه دوم اسفندماه جاری، مسئولان دستگاه قضایی استان در ساختمان شماره 2 دولت - جنب اداره کل آموزش و پرورش استان حضور یافته اند و مردم می توانند مسائل و مشکلات خود را مطرح کنند.

مردم می‌توانند مسائل و مشکلات خود را از طریق مجازی نیز مطرح کنند.

در پی وقوع زلزله ۵ و ۶ دهم ریشتری چهارشنبه شب  ۲۹ بهمن در سی سخت مرکز شهرستان دنا به ۳ هزار و ۷۰۰ واحد از منازل مسکونی خسارت وارد شد.

۸۰۰ واحد به علت خسارت ۶۰ تا ۱۰۰ درصد نیاز به بازسازی دارد و از مجموع ۳ هزار و ۷۰۰ واحد نیز ۲ هزار و ۹۰۰ واحد تعمیری هستند.

از مجموع ۸۰۰ واحد بازسازی ۴۲۰ واحد شهری و ۳۸۰ واحد روستایی و  از ۲ هزار و ۹۰۰ واحد تعمیری هزار و ۵۰۰ واحد شهری و هزار و ۴۰۰ واحد روستایی است.

میزان خسارت زلزله به واحد‌های تعمیری بین ۲۰ تا ۴۰ درصد و بر اثر این زلزله به ۲ هزار و ۳۰۰ واحد مسکونی خسارت معیتشی از جمله تخریب اسباب و وسایل منزل خسارت وارد شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز