خبرگزاری کار ایران

مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمانشاه خبر داد :

مشارکت ۲۵ هزار کرمانشاهی در طرح «آجر به آجر»

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۱۴۳۳

مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمانشاه گفت: تاکنون با مشارکت ۲۵ هزار کرمانشاهی در پویش مدرسه سازی «آجر به آجر» ۱۷۰ میلیون تومان برای ساخت مدرسه جمع آوری شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، مرزبان نظری مدیرکل نوسازی مدارس استان گفت: پویش مردمی «آجر به آجر» یک برنامه توسعه مشارکت‌های مردمی است که با هدف جمع‌آوری کمک‌های خُرد برای مدرسه سازی و ترویج فرهنگ کار خیر شکل گرفته است.

مرزبان نظری افزود: هر چقدر مشارکت در این طرح بیشتر باشد، می‌توان گام‌های بلند تری برای بازسازی فضا‌های آموزشی برداشت.

وی خاطرنشان کرد: با مبلغ ۱۷۰ میلیون تومانی که تا کنون در طرح «آجر به آجر» در استان جمع آوری شده به زودی کار ساخت یک مدرسه در روستا‌های محروم کرمانشاه اغاز می‌شود.

مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمانشاه اظهار داشت: در پویش «آجر به آجر» در سه گروه با توجه به ظرفیت‌ها و برنامه‌های ارائه شده به ترویج و توسعه مدرسه سازی پرداخته می‌شود تا هر فرد خیرخواهی حتی با پرداخت هزار تومان فرصت پیوستن به جمع بزرگ و کریمانه خیرین را داشته باشد.

مرزبان نظری همچنین به فعالیت ۴۰۰ خیر حقیقی و حقوقی مدرسه ساز در استان کرمانشاه اشاره کرد و گفت: امسال در تعهد این خیرین ۵۰ میلیارد تومان تعریف شده که صد درصد آن محقق شده است.

وی افزود: خیرین مدرسه ساز امسال کار ساخت ۶۸ مدرسه را در استان کرمانشاه شروع کرده اند که تاکنون ۱۵ مدرسه به بهره برداری رسیده و تا مهر سال ۱۴۰۰ نیز کار ساخت مدارس باقی مانده به اتمام می‌رسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز