خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد:

کسب رتبه اول دادگستری استان قزوین در ثبت اطلاعات پرونده های قضایی

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۱۳۵۷

معاون برنامه ریزی، آمار و فناوری اطلاعات دادگستری استان قزوین گفت: دادگستری استان قزوین رتبه اول کشوری ثبت اطلاعات پرونده های قضایی را کسب کرد.

عمران تقوی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین، با اشاره به کسب رتبه برتر استان قزوین در ثبت اطلاعات در سیستم مدیریت پرونده های قضایی گفت: تمامی مدارک پرونده در سامانه سمپ در بدو ورود به شعبه و در زمان رسیدگی، توسط کاربر مربوطه ثبت می‌شود، که از مهمترین مزایای این اقدام می توان به دسترسی اصحاب پرونده به اطلاعات مورد نیاز از طریق ورود به سامانه adliran.ir قسمت سامانه اطلاع‌رسانی پرونده اشخاص اشاره کرد و از این طریق طرفین دعوی می‌توانند روند رسیدگی را مشاهده کرده و از آخرین وضعیت پرونده خود مطلع شوند.

معاون برنامه ریزی، آمار و فناوری اطلاعات دادگستری استان قزوین افزود: اقدامات 99 درصد پرونده ها که شامل وقت دهی، صدور ابلاغیه، تعیین تکلیف بازداشتی، ثبت دادنامه و کلیه امور مرتبط با رسیدگی به پرونده ها است، در بازه زمانی تعیین شده برای هر اقدام انجام می گیرد.

این مقام قضایی ضمن اشاره به اهداف مورد نظر در خصوص ثبت الکترونیکی اطلاعات پرونده های قضایی گفت: این امر در راستای شفاف سازی رسیدگی قضایی، کاهش مراجعات مردمی به دستگاه قضا و تکریم ارباب رجوع صورت می گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز