خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان زنجان خبر داد ؛

تصمیم‌گیری برای ارائه لیست انتخاباتی شوراها بعد از ثبت نام داوطلبان

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۱۳۵۰

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان زنجان گفت: شورای ائتلاف در زنجان لیستی برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ارائه نکرده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، محمد اسماعیلی، امروز با اعلام این خبر، اظهار داشت: شورای ائتلاف استان زنجان هنوز لیستی برای ارائه در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان زنجان ندارد.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان زنجان، با بیان اینکه پس از ثبت‌نام افراد نسبت به بررسی سوابق افراد اقدام و در صورت نیاز لیست ارائه می‌شود، افزود: هنوز در این زمینه تصمیم‌گیری نشده است.

وی، افزود: شورای ائتلاف هنوز به صورت مصداقی به افراد ورود نداشته است و در صورت مصلحت پس از ثبت‌نام کاندیداها لیستی ارائه می‌شود.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان زنجان در خصوص برنامه‌های شورای ائتلاف در انتخابات ریاست جمهوری، خاطرنشان کرد: در کشور موضوع پیگیری و رایزنی‌های لازم انجام می‌شود.

اسماعیلی ، ادامه داد:  شورای ائتلاف در کشور نیز به دنبال  گزینه مناسب در این زمینه است اما هنوز این موضوع قطعی و اجماعی انجام نشده است.

وی با بیان اینکه بعید می‌دانم شورای ائتلاف در اسفند ماه گزینه خود را برای ریاست جمهوری معرفی کند، یادآور شد: در سال آینده این شورا به اجماع در زمینه معرفی گزینه اقدام می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز