خبرگزاری کار ایران

سرپرست جمعیت هلال احمر زنجان خبرداد:

ارسال نخستین محموله امدادی هلال احمر زنجان به زلزله زدگان سی‌سخت

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۱۳۳۸

سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: نخستین محموله امدادی هلال احمر این استان به هموطنان زلزله زده در شهرستان سی سخت ارسال شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان زنجان، علی طاهری افزود: حمایت از سلامت انسان ‌ها و کاهش آلام و رنج ‌های بشری یکی از مهمترین اهداف هلال احمر به شمار می رود.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان، تاکید کرد: محموله امدادی رسالی از جمعیت هلال احمر استان زنجان به هموطنان در سی سخت با هدف کمک به ارتقاء و بهبود کیفیت زندگی انجام شده است.

وی، گفت: این محموله شامل 2 و نیم تن حبوبات و 800 بسته موادغذایی 72 ساعته برای هموطنان متاثر از زلزله در شهرستان سی سخت است.

طاهری اظهار داشت: ارسال کمک های امدادی به این هموطنان بر اساس دستور سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: هلال احمر استان زنجان در صورت اعلام نیاز کهکیلویه و بویر احمد برای کمک های امدادی به هوطنان زلزله زده در سی سخت آمادگی کامل دارد.

زلزله ای به بزرگی ۵.۶ در عمق ١٠ کیلومتری زمین ساعت ٢٢:٠۵ دقیقه چهارشنبه ٢٩ بهمن ماه در مرز بین اصفهان و کهگیلویه و بویر احمد، در محدوده شهرستان سی‌سخت را لرزاند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز