خبرگزاری کار ایران

رئیسی:

عدالت اقتصادی، آسیب‌های اجتماعی را کاهش می‌دهد

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۱۳۱۴

جمعی از نخبگان و اقشار مختلف مردم استان کهگیلویه و بویراحمد با رئیس قوه قضائیه در سالن جلسات سپاه فتح این استان در یاسوج دیدار کردند.

به گزارش ایلنا از یاسوج، سید ابراهیم رئیسی در این دیدار با تاکید براینکه فقر، فساد و تبعیض زیبنده نظام اسلامی نیست، اظهارداشت:رفع تبعیض و فساد از برنامه های قوه قضاییه بوده و در راس آن اجرای عدالت است.

وی با تاکید براینکه سازمان اداری  کشور باید کارآمدتر شود، ادامه داد: با افزایش کارآمدی ها، مردم امیدوار و دشمن دچار یأس می شود.

رئیس قوه قضائیه کشور گفت: دستگاه قضایی با توصیه به مسئولان جهت حل مشکلات و رفع موانع تولید از آنان می خواهد به دنبال امیدآفرینی در کشور باشند.

رئیسی با بیان اینکه در رابطه با تخلفات و مفاسد اجتماعی ، اقتصادی و فرهنگی باید برخورد قاطع قضایی شود، اظهارداشت: البته ما اعتقاد داریم این آخرین راهکار است.

وی اولین راهکار را در این ارتباط ایجاد ساز و کاری دانست که جرم تولید نشود.

مقام ارشد قضایی کشور گفت: باید کاری کرد که شاهد کاهش ناهنجاری و آسیب‌های اجتماعی باشیم که تبدیل به جرم و دادگاه و مسائل کیفی نشود.

رئیسی تأکیدکرد: نخبگان باید تلاش کنند آسیب‌های اجتماعی و اقتصادی کاهش یافته و البته ‌عدالت اجتماعی و اقتصادی می‌تواند آسیب‌های اجتماعی و اقتصادی را کاهش دهد.

وی به تشریح برخی از ویژگی‌های اقتصادی استان کهگیلویه و بویراحمد هم اشاره و ادامه داد: در جایی که آب و خاک مساعد وجود دارد، معتقدم صحبت از بیکاری کردن، درست ندیدن نعمت‌های پرودگار متعال است و نخبگان در این بین مسئولیت مضاعفی برعهده دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز