خبرگزاری کار ایران

به صورت وبینار؛

دومین مرحله گروهی المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی در مشهد برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۱۳۰۹

مدیر مرکز مطالعات و توسعه آموزش دانشگاه علوم پزشکی مشهدگفت: دوازدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی کشور همزمان با سراسر کشور در مشهد به صورت وبینار برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، علی عماد زاده مدیرمرکز مطالعات و توسعه آموزش گفت: دوازدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی کشور در ۶ حیطه آموزش‌ پزشکی، مدیریت‌نظام سلامت، مطالعات میان‌رشته‌ای علوم انسانی‌ و‌ سلامت، کارآفرینی در بستر دانشگاه‌های هزاره سوم، استدلال بالینی و تفکر علمی در علوم پایه برگزار شد.

وی افزود: هدف از برگزاری این المپیاد شناسایی و ترغیب دانشجویان با استعداد، هدفمندکردن فعالیت‌های علمی و فوق برنامه برای ایجاد روحیه با نشاط علمی و تبادل اطلاعات در زمینه‌های علمی و فرهنگی در دانشگاه‌ها است.

مدیر مرکز مطالعات و توسعه آموزش با اشاره به اینکه المپیاد سال‌های قبل به صورت مرکزی در تهران برگزار می‌شد، ادامه داد: امسال به دلیل وجود همه‌گیری‌کرونا این برنامه در تهران لغو و مقررشد که مراکز کلان مناطق، این آزمون را برگزار کنند و بر این اساس مرحله دوم گروهی این المپیاد در مرکز آموزش مجازی دانشگاه علوم پزشکی مشهد به صورت مجازی برگزار شد.

عماد زاده بیان کرد: دانشجویان کلان منطقه ۹ در سه حیطه مطالعات میان‌رشته‌ای علوم انسانی‌و‌سلامت، کارآفرینی در بستر دانشگاه‌های هزاره سوم و استدلال بالینی در مرحله اول این المپیاد حائز رتبه شده اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز