خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان:

میزان تخصیص آب در نواحی صنعتی قزوین افزایش یافت

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۱۲۵۴

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین گفت: میزان تخصیص آب به چهار شهرک صنعتی استان قزوین با توجه به نیاز و درخواست صنایع مستقر افزایش یافت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، حمیدرضا خانپور با اعلام این خبر اظهار کرد: در نشست شورای تخصیص آب استان قزوین، مجوز تخصیص و برداشت آب در شهرک های صنعتی کاسپین، لیا، خرمدشت و قزوین (کوهین) ۲۵ لیتر در ثانیه صادر شد.

 مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان بیان کرد: افزایش تخصیص آب از نیازهای جدی صنایع مستقر در شهرک های صنعتی یاد شده بود که همزمان با سال جهش تولید محقق شد.

خانپور ادامه داد: با حمایت های دولت و پیگیری های استاندار و معاونان استاندار و تلاش دستگاه های خدمات رسان امیدواریم با تامین زیرساخت های مورد نیاز، هیچ مانعی پیش روی فعالیت صنایع و واحدهای تولیدی مستقر در شهرک های صنعتی استان قزوین وجود نداشته باشد.

وی یادآور شد: برای تامین آب مورد نیاز صنایع مستقر در شهرک های صنعتی استان، پیگیر استفاده از پساب ها نیز هستیم.

این مسئول خاطرنشان کرد: اراضی شهرک ها و نواحی صنعتی استان قزوین با اعتبارات دولتی دارای زیرساخت هایی همچون آب، برق، گاز، مخابرات و راه دسترسی شده و آماده جذب سرمایه گذار و استقرار واحدهای تولیدی هستند.

استان قزوین علاوه بر یک شهر صنعتی، دارای ۱۳ شهرک و ۶ ناحیه صنعتی است.

حدود هزار واحد تولیدی در شهرک های صنعتی استان قزوین پروانه بهره برداری دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز