خبرگزاری کار ایران

به منظور بهره برداری از چند طرح عمرانی؛

معاون اول رئیس‌جمهور وارد کردستان شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۱۲۰۳

معاون اول رئیس جمهور برای بازدید و بهره‌برداری از چند طرح عمرانی وارد استان کردستان شد.

به گزارش ایلنا، اسحاق جهانگیری امروز و در بدو ورود به این استان در فرودگاه سنندج مورد استقبال استاندار و جمعی از مسئولان استانی قرار گرفت.

حضور در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان، بهره‌برداری از منطقه ویژه اقتصادی بانه، آغاز اجرایی طرح ساماندهی و توسعه مرز رسمی باشماق مریوان، آغاز اجرایی گازرسانی به ۱۰۰ روستا و ۱۵۰ واحد صنعتی و تولیدی، طرح‌های مسکن مهر و ۲۰ زمین ورزشی، ۴.۲ هکتار گلخانه و ۹۲۳ هکتار آبیاری تحت فشار در اراضی کشاورزی و طرح‌های قابل افتتاح حوزه کشاورزی استان از مهم‌ترین برنامه‌های سفر یک روزه آقای جهانگیری به استان کردستان است.

جهانگیری همچنین با حضور در روستای "هانیس" سنندج، ۱۴۶ کیلومتر راه روستایی را به بهره‌برداری می‌رساند، سپس در نشستی با نخبگان اقتصادی استان شرکت می‌کند.

استان کردستان در بهمن امسال نیز میزبان سه عضو هیات دولت شامل "محمدباقر نوبخت" معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه، "معصومه ابتکار" معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده و "قاسم تقی‌زاده خامسی" معاون آب و آبفای وزیر نیرو بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز