خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان خبرداد:

جریمه میلیاردی برای متخلفان اقتصادی در قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۱۱۹۷

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین از پرداخت ۷۳۱ میلیارد و ۹۴۷ میلیون ریال جریمه نقدی توسط متخلفان اقتصادی از ابتدای امسال تاکنون در استان قزوین خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، هوشنگ محمدی با اعلام این خبر اظهار کرد: هشت هزار و ۷۳۹ پرونده از ابتدای سال جاری تاکنون با موضوع تخلفات صنفی، قاچاق کالا و ارزو بداشت، درمان و دارو در تعزیرات حکومتی قزوین تشکیل شد و مورد رسیدگی قرار گرفت.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان یادآور شد: پرونده های تشکیل شده بین 3 تا 10 روز در شعب تعزیرات حکومتی مورد رسیدگی قرار گرفته است.

محمدی افزود: از این میزان پرونده، هفت هزار و ۲۸۱ جلد مربوط به پرونده های کالا و خدمات و تخلفاتی نظیر گران فروشی،کم فروشی و عدم درج قیمت بر روی کالاها بوده است که در بازه زمانی سه روزه مورد رسیدگی قرار گرفته است.

وی ادامه داد: ۷۴۰پرونده نیز در این مدت در زمینه قاچاق کالا و ارز تشکیل شده است که بیشتر آنها مربوط به مواد دخانی ،محصولات آرایشی-بهداشتی و پوشاک بوده است که در بازه زمانی ۱۰ روز رسیدگی شد.

این مسئول عنوان کرد: در مدت یاد شده همچنین ۷۱۸ پرونده در زمینه دارو و درمان تشکیل شده  و درصد عملکرد این اداره کل در رسیدگی به پرونده های این بخش نیز ۹۸ درصدبوده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان در پایان خاطرنشان کرد: مقابله با تخلفات اقتصادی در راستای کمک به ثبات و آرامش بازار و حمایت از تولید داخلی از رویکردهای جدی تعزیرات حکومتی به شمار می رود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز