خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر بندرعباس:

آلاینده ها تهدید بزرگی برای صنایع هرمزگان

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۱۰۸۴

عضو شورای شهر بندرعباس گفت: استان هرمزگان با دارا بودن صنایع و ظرفیت های مهم ، معضلات بزرگی را اعم از آلایندگی‌ها را به یدک می‌کشد و این آلاینده ها تهدید بزرگی برای صنایع هرمزگان محسوب می شود.

به‌گزارش ایلنا از بندرعباس، رضا حیدری زاده در نشست هم اندیشی اعضای‌شورای شهر بندرعباس با رئیس شورای عالی استان‌ها، اظهار کرد: استان هرمزگان با دارا بودن صنایع و ظرفیت های مهم ، معضلات بزرگی را اعم از آلایندگی ها را به یدک می‌کشد.

وی عنوان کرد: استان های جنوبی اعم از چابهار، بندرلنگه ، خرمشهر و بندرعباس می‌توانند با قابلیت های مشترک ، رفع تضاد و قوانینی که وجود دارد بسیاری از مسائل مربوط به گردشگری و صنعت دریا محور را برطرف کند. 

عضو شورای شهر بندرعباس بیان کرد: از دیرباز تاکنون اقتصاد کشورمان دریا محور بوده و امروزه صنعت دریا با توجه به وجود آلایندگی ها در دریا ، این مسئله مهم یکی از بزرگترین معضل برای مناطق جنوب به شمار می آید.

حیدری زاده تصریح کرد: همکاران در شورای عالی طرحی را برای ایجاد و نگارش قوانینی بنویسند که در این راستا بتواند به صنعت گردشگری کمک کنند و اقتصاد منطقه جنوب را نجات دهند، به همین منظور سایر استانهای جنوبی هم می توانند از این صنعت مهم بهره مند شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز