خبرگزاری کار ایران

هفته اول لیگ دسته یک فوتسال کشور؛

یک تساوی و یک شکست برای نمایندگان کرمانشاه

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۱۰۵۱

مسابقات هفته اول رقابت های لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور با یک تساوی و یک شکست برای تیم های شاهین و خانه صنعت، ۲ نماینده کرمانشاه همراه بود .

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه ، مسابقات لیگ دسته یک کشور در قالب هفته اول در گروه اول تیم خانه صنعت کرمانشاه در ایلام مهمان تیم شهدای چوار بود که این بازی در پایان 90 دقیقه با نتیجه سه بر دو به سود شهدای چوار ایلام به پایان رسید و تیم نماینده زنجان در مقابل شاهین کرمانشاه با میزبانی استان کرمانشاه به تساوی رسید.

در سایر دیدار های این گروه  عقاب تبریز نتیجه را سه بر یک به نماسازان آبادان واگذار کرد و بازی شهید ستاری قرچک و فولاد هرمزگان به تساوی یک بر یک رسید/ در قالب گروه سوم رقابت ها در ورزشگاه شهدای بازی دراز مجموعه ورزشی قمر بنی هاشم، دو تیم شاهین کرمانشاه و اسپیناس زنجان به تساوی دو بر دو رسیدند و در این گروه سفیر گفتمان تهران یک بر صفر آیندگان هرمزگان را شکست داد و ایرالکو اراک دو بر صفر مبل کریمی البرز را شکست داد.

سرمربی تیم شاهین کرمانشاه گفت: تیم شاهین امروز اولین بازی خود را در مسابقات فوتسال لیگ دسته اول به نمایش گذاشت، با توجه به اینکه استان ما میزبان این رقابت هاست فشارهای روحی و روانی ناشی از این امر بر بازیکنان وارد شده و به نتیجه دلخواه که برد تیم حریف بود نرسیدیم اما از عملکرد بازیکنانمان راضی هستیم.

سعید محمودی سرمربی تیم شاهین کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری ایلنا افزود: تیم دچار خطاهایی شد و بر خلاف تیم مقابل از فرصت های زیادی که در اختیار داشت حداقل استفاده را کرد، تلاشمان را می کنیم تا در بازی های آینده عملکرد بهتری را داشته باشیم.

وی ادامه داد: امیدواریم با ریشه کنی بیماری منحوس کرونا و رفع محدودیت ها شاهد حضور پررنگ و حمایت تماشاچیان در سالن های ورزشی باشیم که این امر باعث دلگرمی بازیکنان و تشویق آنان می شود.

سرمربی اسپیناس زنجان در خصوص این رقابت ها گفت: در بازی ما نیز خطاهایی وجود داشت اما خود را برای بازی های آینده آماده میکنیم تا با تلاش بیشتر نتایج بهتری را کسب کنیم.

مسعود حمیدی در رابطه با مشکلات موجود در تیم نماینده زنجان افزود: فرصت بسیار محدودی برای تمرینات داشتیم چرا که تیم ما حدود یک هفته بطور صددرصدی تکمیل و آماده شده است، تمرینات محدودی با توجه به فرصت کم داشتیم و با مشکلات مالی و نبود اسپانسر مواجهیم اما با این وجود توانستیم در مسابقات شرکت کنیم و در آینده بهتر ظاهر می‌شویم.

مالک باشگاه شاهین  گفت: با در نظر گرفتن اینکه تیم شاهین اولین بازی خود را داشت وجود ناهماهنگی در تیم مشهود بود و با وجود بازی خوب تیم رقیب اما از بازیکنان راضی هستیم و امیدواریم که در آینده نتیج بهتری را کسب کنیم.

احسان احسانی ادامه داد: تیم شاهین لیاقت حضور در لیگ برتر را دارد و کادر فنی و بازیکنان خوبی را دارد لذا جهت تحقق این امر علاوه بر تلاش بیشتر تیم، حمایت و همراهی مسئولین را میطلبد و امیدواریم با تقویت تیم از نظر مالی، تجهیزات و امکانات، استفاده از راهنمایی و تجربیات مربیان نتایج بهتری را کسب کنیم.

 رقابت های لیگ دسته اول کشور که اولین بازی آن در تاریخ پنجنشنبه ۳۰ بهمن ماه سال جاری برگزار شد در قالب چهار گروه دنبال می شود و از هر گروه دو تیم به مرحله بعد رقابت ها صعود خواهند کرد و پس از یک ماراتن سخت و نفس گیر دو تیم پایانی به لیگ برتر فوتسال صعود خواهند کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز