خبرگزاری کار ایران

برای بررسی خسارت زلزله و دیدار با مردم؛

وزیر راه وارد سی سخت زلزله زده شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۰۹۷۲

ساعاتی پیش وزیر راه و شهرسازی دولت دوازدهم به عنوان وزیر مُعین استان کهگیلویه و بویراحمد وارد شهر زلزله زده سی سخت مرکز شهرستان دنا شد.

به گزارش ایلنا از یاسوج، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی با همراهی رئیس سازمان مدیریت بحران برای بررسی وضعیت مردم زلزله زده وارد سی سخت مرکز شهرستان دنا شدند.

وزیر راه در بدو ورود به سی سخت با همراهی اسماعیل نجار رئیس سازمان مدیریت بحران کشور و حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد در دیدار چهره به چهره با مردم سی سخت آخرین وضعیت مردم زلزله زده را مورد بررسی قرار داد.

زمین‌لرزه‌ای به بزرگی۵.۶ دهم ریشتر ، ساعت ۲۲ و ۵ دقیقه و ۳۴ ثانیه ؛چهارشنبه شب گذشته شهر سی‌سخت مرکز شهرستان دنا را در استان کهگیلویه و بویراحمد لرزاند.

مرکز لرزه نگاری کشور اعلام کرد این زمین لرزه در عمق هشت کیلومتری زمین اتفاق افتاد.

براساس این گزارش، زلزله در فاصله ۱۰ کیلومتری سی‌سخت در کهگیلویه و بویراحمد، ۱۹کیلومتری کمه در استان اصفهان و ۲۴ کیلومتری یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد رخ داده است.

تعداد مصدومان این زلزله از مرز ۵۰ نفر گذشته و خسارت وارده به منازل مسکونی ، اراضی کشاورزی ، تاسیسات خدمات‌رسان ، مزارع پرورش ماهی و محورهای مواصلاتی بالاست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز