خبرگزاری کار ایران

سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استانداری هرمزگان:

شعب اخذ‌ رای در هرمزگان افزایش می‌یابد/ ثبت نام نامزدهای انتخابات شوراها الکترونیکی انجام می‌شود/ برگزاری انتخابات در فضای باز و مساجد بزرگ

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۰۹۵۴

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: شعب اخذ‌ رای در هرمزگان برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا با توجه به شرایط کرونایی افزایش می یابد.

 به گزارش ایلنا از بندرعباس، علی رئوفی در نشست مشترک فرمانداران و بخشداران شهرستان‌های بندرعباس و قشم با اشاره به آخرین اقدامات و برنامه ریزی ها برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا، عنوان کرد : بنابر تصمیم ستاد انتخابات استان هرمزگان تاکنون بیش از سه هزار و ۶۰۰ صندوق اخذ رای برای استان در نظر گرفته شده است که احتمال افزایش آن وجود دارد.

وی در همین رابطه گفت: سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستای استان هرمزگان ۲۸ خردادماه سال ۱۴۰۰ با رعایت تمامی دستورالعمل‌های بهداشتی و در فضای باز همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی استانداری هرمزگان تصریح کرد: روش اخذ رای انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و‌ روستا براساس دستورالعمل های ابلاغی ستاد انتخابات کشور انجام می شود و ثبت نام کاندیداهای شوراهای شهر و روستا از طریق سامانه ای که تعریف شده است به صورت الکترونیکی انجام می شود.

 رئوفی خاطرنشان کرد: ثبت نام کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری از ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ به مدت پنج روز، کاندیداهای انتخاب در شوراهای شهر از ۲۰ اسفند به مدت هفت روز و متقاضیان شرکت در انتخابات شورای روستا و عشایر از ۱۶ فروردین سال آتی به مدت هفت روز صورت می پذیرد.

وی اظهار کرد: با افزایش تعداد صندوق‌های رای در انتخابات ۱۴۰۰، نیروهای شعب اخذ رای و ناظر بر انتخابات افزایش می‎یابد.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان تصریح کرد: ستادهای استانی و شهرستانی انتخابات در هرمزگان تشکیل شده است و اعضای ستاد مرکزی معرفی شده اند و تا هفته آینده نیز حکم اعضای ستاد انتخابات شهرستان صادر می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری دوره های آموزشی برای دست اندرکاران انتخابات، افزود: برگزاری دوره های آموزشی دست اندرکاران انتخابات در دستور کار ستاد انتخابات کشور و استان است.

رئوفی تصریح کرد: برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شورای های اسلامی شهر و روستا در هرمزگان در فضای باز، مساجد بزرگ با سیستم های خنک کننده برگزار می شود.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان با اشاره به اهمیت شرکت پرشور مردم در انتخابات تصریح کرد: با توجه به شرایط خاص کشور و تحریم‌های ظالمانه و همچنین شیوع بیماری کرونا، مردم با حضور حداکثری در انتخابات بار دیگر اقتدار و حاکمیت نظام را به جهانیان ثابت می‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز