خبرگزاری کار ایران

مدیر کل بنیاد مسکن کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:

خسارت زلزله به ۳ هزار و ۷۰۰ واحد مسکونی در استان

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۰۹۳۵

۳ هزار و ۷۰۰ واحد مسکونی در استان کهگلویه و بویراحمد بر اثر زلزله خسارت دیدند.

به گزارش ایلنا، مدیر کل بنیاد مسکن این استان گفت: در پی وقوع زلزله ۵ و ۶ دهم ریشتری در چهارشنبه شب  ۲۹ بهمن در سی سخت مرکز شهرستان دنا به ۳ هزار و ۷۰۰ واحد از منازل مسکونی خسارت وارد شد.

حسین جنتى با بیان اینکه از این تعداد ۸۰۰ واحد به علت خسارت ۶۰ تا ۱۰۰ درصد نیاز به بازسازی دارد افزود: از مجموع ۳ هزار و ۷۰۰ واحد ۲ هزار و ۹۰۰ واحد  نیز تعمیری هستند.

جنتی با بیان اینکه از مجموع ۸۰۰ واحد بازسازی ۴۲۰ واحد شهری و ۳۸۰ واحد روستایی است اضافه کرد: از ۲ هزار و ۹۰۰ واحد تعمیری هزار و ۵۰۰ واحد شهری و هزار و ۴۰۰ واحد روستایی است.

وی میزان خسارت به واحد‌های تعمیری را بین ۲۰ تا ۴۰ درصد اعلام کرد و گفت: در اثر این زلزله به ۲ هزار و ۳۰۰ واحد مسکونی خسارت معیتشی از جمله تخریب اسباب و وسایل منزل خسارت وارد شده است.

جنتی با بیان اینکه همه امکانات بنیاد مسکن استان اعم از نیروى انسانى و تجهیزات و ماشین آلات در مناطق زلزله زده مستقر شدند، اضافه کرد: نتایج نهایى ارزیابی از واحدهاى آسیب دیده در جلسه ستاد بحران استان اعلام و در خصوص ارایه تسهیلات و میزان آن‌ها پیشنهاد‌ها ارایه و تصمیم گیری مى شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز