خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج؛

آمار جانباختگان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد ۴۳۵ نفر رسید

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۰۸۴۳

آمار جان باختگان ویروس کووید 19 در استان کهگیلویه و بویراحمد به 435 نفر رسید.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، از افزایش شمار قربانیان کووید19 استان به 435 نفر خبر داد و گفت: متاسفانه طی 24 ساعت گذشته یک هم استانی دیگر متاسفانه بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست داد.

"پرویز یزدان‌پناه" افزود: هم اکنون 146 بیمار مشکوک و قطعی کرونایی در بیمارستان‌های استان بستری که از این تعداد 37 بیمار کرونایی قطعی و 12 بیمار در بخش های ویژه تحت درمان هستند.

وی گفت: از مجموع مبتلایان به ویروس کووید 19 در استان کهگیلویه و بویراحمد، 24 هزار و 392 نفر بهبود یافته گزارش شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج افزود: امروز 1168 نمونه از آزمایشگاه سلولی و مولکولی یاسوج دریافت که حدود 9 درصد موارد مثبت بوده و عمده موارد مثبت هم در شهرستان های  بویراحمد، کهگیلویه، گچساران و چرام هستند.

یزدان پناه، مهمترین عامل افزایش مبتلایان به کرونا را برگزاری مراسمات و دورهمی ها عنوان و از مردم خواست از برگزاری هر گونه مراسم و برنامه ای که موجب تجمع مردم شود، اجتناب کنند.

وی گفت: رعایت پروتکل های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک و رعایت فاصله فیزیکی توسط مردم از اصول کلیدی در کاهش میزان شیوع بیماری است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز