خبرگزاری کار ایران

گزارش ایلنا نتیجه داد؛

بشیرآباد تربت جام دیگر در تب بی آبی نمی‌سوزد/ وداع مردم و زنان رنج دیده با دبه‌های آب

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۰۸۳۹

بزرگترین پروژه خیرین حوزه آب خراسان رضوی به همت اکبر ابراهیمی خیر حوزه آب با هزینه بیش از صد میلیارد ریال امروز در تربت جام به بهره برداری رسید.

اکبر ابراهیمی بزرگترین خیر حوزه آبرسانی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا گفت: آب مایه حیات و مهر فاطمه زهرا(س) است و بنا به توصیه پدرم و خبرهای محرومیت و مشکلات بی آبی مردم در نقاط مختلف کشور از ابتدای امسال وارد حوزه آبرسانی به مردم محروم شدم و هم اکنون ۳۰۹ پروژه آبرسانی در دست اجرا داریم که برخی از آنها به بهره برداری رسیده است.

وی افزود: من بدهکار مردم هستم و خدا به من توان بدهد تا بتوانم بدهی ام را به مردم که بحث آبرسانی هست ادا کنم.

نماینده بنیاد نیکوکاری حاج اکبر ابراهیمی و مدیر اجرایی پروژه آبرسانی چشمه گل نیز گفت: گاهی شنیده می شود که می‌گویند ما خیر را پیدا کردیم؛ حاج اکبر ابراهیمی گم نشده بوده که پیدا شود بلکه این خیر بود که مردم را پیدا کرد و بعد از اینکه ایشان کار را شروع کردند مسئولان پای کار آمدند .

محمدرضا قربانی افزود: این پروژه در کوتاهترین مدت و با کیفیترین و مناسبترین مصالح با هزینه ای بالغ بر صد میلیارد ریال به بهره برداری رسید و تمام هزینه های آن حتی هزینه انشعاب و کنتور آب توسط خیر پرداخت شده است و با این پروژه علاوه بر بشیرآباد سه روستای دیگر از نعمت آب برخوردار شدند.

همچنین نماینده مردم تربت جام در مجلس شورای اسلامی گفت: من امروز از تهران به تربت جام آمدم تا از این خیر  گرانقدر تشکر کنم.

جلیل رحیمی افزود: ما دو سال هست برای پروژه آبرسانی جامرود اعتبار می گذاریم اما چون اعتباری تخصیص نمی یابد عملا کاری انجام نشد.

سید ابراهیم علوی مدیر کل شرکت  آب و فاضلاب خراسان رضوی نیز در این مراسم گفت: اگر با اعتبارات ما  قرار بود این پروژه افتتاح شود باید مدتها صبر می کردیم و چاه آب چشمه گل  ۱۲ سال هست که شروع شده است که اکنون به کمک خیر این پروژه به سرانجام‌ رسید.

فرماندار تربت جام هم در مراسم بهره برداری این پروژه گفت: این پروژه در طی ۴ ماه عملا آماده افتتاح بود که به گفته کارشناسان حوزه آب  اگر اعتبارات هم بود حداقل یک و نیم سال زمان می برد تا افتتاح می شد ولی در ۴ ماه به مرحله اجرا رسید‌‌.

بشیرآباد تربت جام دیگر در تب بی آبی نمی‌سوزد/ وداع مردم و زنان رنج دیده با دبه‌های آب

مرتضی حمیدی افزود: این خیر گرانقدر  ۳۰۵ پروژه آبرسانی در حال اجرا دارند و در آبرسانی به چندین روستای شهرستان تربت جام نقش داشتند و برای آبرسانی به ۴ روستای دیگر این شهرستان تربت جام اکنون قول مساعد دادند.

حمید علیزاده دادستان تربت جام در این مراسم گفت: بعد از مطلع شدن از مشکلات بی آبی روستای بشیرآباد به این روستا آمدم و دیدم این مشکلات واقعیت دارد و با مسئولان اجرایی جلسه‌ای گذاشتم و مشکل اعتبارات را مطرح کردند و خدا را شاکریم که این خیر گرانقدر را داریم و تشکر می‌کنم از اصحاب رسانه که این موضوع را رسانه ای کردند تا باعث شد این خیر مطلع شوند و این پروژه انجام شود.

جواد غوریانی رئیس شورای بخش مرکزی شهرستان تربت جام گفت: از خبرگزاری ایلنا و دهیار بشیرآباد که با مصاحبه ایشان و رسانه ای شدن این موضوع باعث شدند صدای محرومیت این مردم به گوش این خیر بزرگوار برسد و علاوه بر بشیرآباد چندین روستای دیگر این شهرستان از نعمت آب برخوردار شوند کمال تشکر را داریم.

محمد شکارچی دهیار بشیرآباد گفت: خوشحالم که با رسانه ای شدن مشکلات مردم امروز مشکل آب این روستا حل شد و مردم این روستا تا قیام قیامت قدردان این خیر هستند و از مسئولان و اصحاب رسانه قدردانی می کنم.

عبدالرحیم ساربانی خبرنگار ایلنا در تربت جام در تاریخ ۱۴خرداد امسال برای اولین‌بار بحث مشکلات بی‌آبی روستای بشیرآباد را مطرح کرد و بعد از رسانه ای شدن این موضوع و مطلع شدن خیر نیکوکار حاج اکبر ابراهیمی از این مشکل وی پیگیر حل معضل بی آبی مردم این روستا شد و با این پروژه هزار خانوار در دهستان جامرود تربت جام از نعمت آب برخوردار شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز