خبرگزاری کار ایران

مدیر کل راه و شهرسازی استان:

فاز اول مطالعات مکان یابی دهکده لجستیک قزوین اجرا می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۰۷۷۶

مدیر کل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: با توجه به قرار گرفتن استان قزوین در گذرگاه‌های شمال به جنوب و غرب به شرق در بخش‌های جاده‌ای و ریلی، این استان برای ایجاد دهکده لجستیک انتخاب شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، ابراهیم مبارک قدم در جلسه بررسی موضوع مطالعات و مکان یابی دهکده لجستیک در استان قزوین، اظهار کرد: بررسی‌های انجام شده توسط مشاور در فاز نخست تقریبا جوامع مختلف را لحاظ کرده و اولویت بندی‌های خود را پیشنهاد داده است.

 مدیر کل راه و شهرسازی استان ادامه داد: با توجه به سند آمایش لجستیک کشور، استان قزوین با قرار گرفتن در گذر گاه‌های شمال به جنوب و غرب به شرق در بخش‌های جاده‌ای و ریلی، برای ایجاد دهکده لجستیک انتخاب شده است.

مبارک قدم در خصوص جانمایی دهکده لجستیک قزوین گفت: با توجه به گسترده بودن موضوع و پیشبرد هر چه بهتر طرح، با در نظر گرفتن همه جوانب روی برنامه کار شده و به منظور شناسایی محدوده‌های امکان پذیر جهت استقرار دهکده لجستیک، با ارائه مدل ریاضی مکان یابی مکان‌های مختلفی برای جانمایی دهکده لجستیک بررسی و تمامی گزینه‌ها به خوبی رصد و بررسی شده و در این مرحله نیازمند انجام بازدید و ارائه خلاصه گزارش‌های نهایی است.

وی افزود: در بخش اول مطالعات مکان یابی بر اساس کلیات، اسناد و سوابق، محدودیت ها، ظرفیت ها، شناخت عرض خدمات لجستیک و حمل و نقل در پهنه و سایر ملزومات و با کمک مدل‌های ریاضی انجام شده است.

این مسئول اضافه کرد: در بخش دوم مطالعات طرح جامع، کلیات و بررسی سوابق و مطالعات عرضه و تقاضای حمل و نقل و لجستیک تکمیل شده و بررسی مطالعات بازار در سطح منطقه، طراحی مفهومی سایت و لکه گذاری اراضی و ارزیابی اقتصادی، تعیین مدل مشارکت سرمایه گذاری و تهیه اسناد فراخوان و پیوست‌های زیست محیطی، پدافند غیر عامل و مجوز‌های لازم در دستور کار قرار می‌گیرد.

 مدیر کل راه و شهرسازی استان یادآورشد: از مشاور خواسته شد تا خلاصه گزارش مطالعات انجام شده را جهت تصمیم گیری نهایی مدیریتی ارایه نماید تا پس از دریافت نظرات، در جلسه‌ای با حضور مسئولین استان و وزارت راه و شهرسازی تصمیم‌های نهایی گرفته شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز