خبرگزاری کار ایران

سرپرست اورژانس کهگیلویه و بویراحمد:

تعداد مصدومان زلزله سی‌سخت به ۴۸ نفر رسید / آماده باش نیروهای اورژانسی

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۰۷۷۴

سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۴۸ مصدوم (۲۲ مرد و ۲۶ زن) امداد رسانی شد که تعداد ۱۰ نفر از آنها بستری شدند.

به گزارش ایلنا از یاسوج، جهانبخش وحدت نژاد افزود: پس از زلزله ۵/۶ دهم ریشتری در شهر سی سخت در شرایط بد جوی باران و برف فرماندهی حادثه در EOC فعال شد و ارزیابی اولیه حادثه صورت گرفت.

وی افزود: تعداد ۱۴ آمبولانس و اتوبوس آمبولانس از اورژانس ۱۱۵ و ۴ دستگاه از مراکز بهداشتی درمانی که در مجموع ۱۶ دستگاه آمبولانس و اتوبوس آمبولانس و خودروی فرماندهی به مصدومان خدمات رسانی می کنند.

سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: هم اینک نیروهای اورژانس در آماده باش کامل به سر می برند.

زمین‌لرزه‌ای به بزرگی۵.۶ دهم ریشتر ، ساعت ۲۲ و ۵ دقیقه و ۳۴ ثانیه ؛چهارشنبه شب شهر سی‌سخت مرکز شهرستان دنا را در استان کهگیلویه و بویراحمد لرزاند.

مرکز لرزه نگاری کشور اعلام کرد این زمین لرزه در عمق ۸ کیلومتری زمین اتفاق افتاد.

براساس این گزارش، زلزله در فاصله ۱۰ کیلومتری سی‌سخت در کهگیلویه و بویراحمد، ۱۹کیلومتری کمه در استان اصفهان و ۲۴ کیلومتری یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد رخ داده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز