خبرگزاری کار ایران

بارش برف و لغزندگی جاده‌های استان همدان؛

تردد تریلر از گردنه اسدآباد را ممنوع کرد

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۰۶۶۸

جانشین رئیس پلیس راه استان همدان گفت: تردد کشنده‌های تک محور از گردنه شهرستان اسدآباد به علت ریزش برف، لغزندگی جاده و احتمال مسدود شدن راه، ممنوع شد.

به گزارش ایلنا از همدان سرهنگ غلامعلی همایی گفت: ریزش برف در جاده‌های برون شهری این استان از ساعت پنج بامداد آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

وی افزود: هم اینک برف همه گردنه‌های این استان را فرا گرفته و تردد بدون استفاده از زنجیر چرخ امکان پذیر نیست.

جانشین رئیس پلیس راه استان همدان ادامه داد: با توجه به لغزندگی جاده و دشواری تردد از گردنه‌های این استان، اجازه عبور از گردنه اسدآباد به کشنده‌های تک محور داده نمی‌شود.

سرهنگ همایی بیان کرد: با توجه به اینکه احتمال خروج تریلر‌ها از مسیر اصلی و مسدود شدن راه زیاد است، پلیس محدودیت تردد برای این قبیل وسایل نقلیه اعمال کرده است.

وی گفت: این محدودیت مقطعی بوده و یعنی به مدت یکساعت مسیر مسدود شده و پس از پاکسازی راه مجدد تردد صورت می‌گیرد و همچنین در صورت لغزنده شدن مجدد گردنه، دوباره محدودیت اعمال می‌شود.

جانشین رئیس پلیس راه استان همدان اظهار داشت: عوامل پلیس راه از پاسگاه پلیس راه همدان – کرمانشاه و پارک جنگلی اسدآباد جلوی تردد کشنده‌های تک محور به سمت گردنه اسدآباد را مسدود کردند.

سرهنگ همایی عنوان کرد: هم اینک تردد بدون استفاده از زنجیر چرخ در جاده‌های این استان امکان پذیر نیست و ماموران پلیس راه علاوه بر اعمال قانون از تردد خودرو‌های بدون زنجیر چرخ جلوگیری می‌کنند.

او از شهروندان خواست ضمن همراه داشتن تجهیزات زمستانی از تردد و سفر‌های غیرضروری پرهیز کنند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز