خبرگزاری کار ایران

صدور موافقت‌نامه اصولی برای ایجاد ۶ طرح گردشگری در گیلان

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۰۶۵۸

معاون برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گیلان از صدور موافقت‌نامه اصولی برای ایجاد ۶ طرح گردشگری در استان گیلان خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت،پانزدهمین جلسه کمیته فنی بررسی طرح‌های سرمایه‌گذاری با حضور اعضای جلسه و به منظور بررسی 9 طرح‌ متقاضی ایجاد تأسیسات گردشگری در دفتر معاونت برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری برگزار شد.

رضا حسن پور معاون برنامه ریزی و سرمایه‌گذاری اداره کل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی استان گیلان با اعلام این خبر گفت: این طرح ها شامل یک هتل، یک مجتمع گردشگری و تفریحی و چهار طرح بوم گردی است.

حسن‌پور افزود: با سیاست‌گذاری‌های انجام شده توسط اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گیلان خصوصا از ابتدای سال جاری تلاش شده است تا با تسهیل روند جذب سرمایه‌ برای ایجاد طرح های گردشگری شاهد رونق صنعت گردشگری خصوصا در دوران بعد از کرونا باشیم که این امر نیازمند همکاری تمامی دستگاه‌های ذی‌ربط استان گیلان است.

معاون برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری گیلان در انتها با پیش‌بینی ایجاد اشتغال برای حداقل ۱۲۰ نفر به صورت مستقیم و ۲۰۰ نفر به صورت غیرمستقیم در پی اجرای پروژه‌های مصوب گفت: پیگیری و تسریع در انجام امور سرمایه گذاران و رفع موانع آنان در اولویت اصلی این معاونت است.


 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز