خبرگزاری کار ایران

جانشین ستاد مقابله با کرونا استان قزوین:

توجه بیشتر به پروتکل های بهداشتی روند کرونا را کاهش می دهد

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۰۵۶۳

جانشین ستاد مقابله و پیشگیری از کرونا استان قزوین گفت: با توجه بیشتر به پروتکل های بهداشتی و مراقبت بیشتر می توان شاهد روند نزولی ویروس کرونا در سطح استان قزوین باشیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، منوچهر حبیبی در نشست با فرمانداران و بخشداران استان قزوین،اظهار کرد: با مراقبت های جدی و حساسیت بالا نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی می توانیم بار دیگر شاهد کاهشی شدن مبتلایان و فوتی ها و داشتن نوروزی آرام باشیم.

جانشین ستاد مقابله با کرونا استان بیان کرد:  ویروس کرونا که اخیرا با عنوان کرونای انگلیسی در آبیک مشاهده شد نوع جهش یافته این ویروس است که با سرعت انتشار و کشندگی بالا حتی رده های سنی پایین از جمله نوجوانان و جوانان را هم مبتلا می کند و بنابراین نیاز به مراقبت جدی و مقابله با پروتکل شکنان داریم و این افراد در هر رده و جایگاهی باید پاسخگو باشند و در برابر مصوبات ستاد کرونای استان تمکین کنند. 

حبیبی در ادامه با تاکید بر لزوم تقسیم کار و بهره گیری از توان و ظرفیت تمامی نهادها در مراقبت از سلامتی مردم در مقابله با ویروس کرونا، افزود: اگر بی تفاوت باشیم کرونا پیروز می شود و فشارهای ناشی از آن بر جامعه افزایش می یابد. 

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در خرداد ماه سال آینده، گفت: نتایج انتخابات اخیر مجلس نشان داد مجریان برگزاری انتخابات بی طرف بوده و براساس قانون، سیاست دولت در اجرای انتخابات آینده نیز عدم جانبداری از گروه های سیاسی است. 

معاون سیاسی استاندار، مهار ویروس کرونا به منظور حفظ سلامت مردم، رعایت قانون، ایجاد زمینه مشارکت مردم در انتخابات و ارتقاء سطح امنیت و رقابت انتخاباتی را از مهم ترین رویکردهای وزارت کشور در انتخابات سال آینده اعلام کرد وادامه داد: مشروعیت، دوام و بقای نظام جمهوری اسلامی و اقتدار کشور با مشارکت حداکثری مردم در انتخابات محقق می شود و با ایجاد فضای رقابتی زمینه حضور با نشاط احزاب، جوانان و بانوان و  اقشار مختلف مردم را در عرصه رقابت های سیاسی فراهم می کنیم. 

این مسئول با اشاره به فرا رسیدن ایام پایانی سال تاکید کرد: مدیریت تنظیم بازار، کنترل و رصد مداوم قیمت ها و تو زیع اقلام اساسی از جمله برنامه هایی است که باید به طور جدی مد نظر قرار گیرد تا روزهای پایانی سال در کام مردم تلخ نشود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز