خبرگزاری کار ایران

درآستانه پایان سال؛

ازدحام در بانک ها سلامتی مردم را تهدید می کند

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۰۵۶۰

رئیس کمیسیون هماهنگی بانک های استان اردبیل با تاکید بر ضرورت استفاده از خدمات غیرحضوری بانک ها در ایام کرونایی گفت: ازدحام در بانک ها سلامتی مردم را تهدید می کند.

به گزارش ایلنا, یکصدوپنجاهمین کمیسیون هماهنگی بانک های استان اردبیل با حضور مدیران بانک ها، به میزبانی بانک تجارت و با دستور کار برنامه ریزی برای پایان سالجاری برگزار شد.

داود رجبی رئیس کمیسیون هماهنگی بانک های استان اردبیل عنوان کرد: بانک های استان از آمادگی لازم برای ارائه خدمات در روزهای پایانی سال جاری برخوردارند.

وی با تاکید بر اینکه مردم کارهای بانکی خود را به روزهای پایانی سال موکول نکنند, افزود: ازدحام دربانک ها به عنوان یکی از مراکز عمومی حساس، سلامتی مردم را تهدید می کند.

رجبی بیان کرد: تدابیر لازم برای ارائه خدمات از طریق موبایل بانک، اینترنت بانک وسایر ابزارهای الکترونیکی اندیشیده شده است و ضرورت دارد مردم بخش مهمی از کارهای بانکی خود را بصورت غیرحضوری انجام دهند.

وی ادامه داد: با تجهیز دستگاه های خودپرداز مشکلی از بابت نقدینگی در پایان سال و روزهای آغازین سال جدید نخواهیم داشت.

رئیس کمیسیون هماهنگی بانک های استان اردبیل افزود: شعب کشیک بانک ها در آغازین روزهای سال جدید آماده ارائه خدمات مطلوب هستند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز