خبرگزاری کار ایران

در پی زمین لرزه شامگاه چهارشنبه صورت گرفت؛

دستور ویژه وزیر بهداشت برای زلزله سی‌سخت/ آماده باش به نیروهای امدادی

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۰۴۹۶

در پی گزارش مقدماتی وقوع زمین‌لرزه‌ای به بزرگی ۵.۶ در مقیاس ریشتر در منطقه مرزی استان‌های اصفهان و کهگیلویه و بویر احمد - حوالی سی سخت، وزیر بهداشت به سازمان اورژانس کشور، دانشگاه‌های علوم پزشکی استان‌های مربوطه و سازمان غذا و دارو، دستور آماده باش داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی وزارت بهداشت، سعید نمکی وزیر بهداشت بررسی عاجل ابعاد واقعه و تامین نیاز‌های احتمالی امدادی، بهداشتی و درمانی مناطق آسیب دیده را ابلاغ کرد.

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت در این باره گفت: بر اساس گزارش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، تیم مدیریت بحران اصفهان فعال است و گروه ارزیاب و آمبولانس‌های مستقر به منطقه اعزام شده اند. تاکنون ۵ مصدوم ناشی از فرار نیز در منطقه تحت پوشش این دانشگاه شناسایی شده اند.

جهانپور گفت: همچنین بر اساس گزارش دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، ٥ دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس در سی‌سخت مستقر شده اند و حدود ٢٠ مصدوم به یاسوج انتقال داده شده است.

وی افزود: بر اساس گزارش‌های اعلام شده، عوامل هلال احمر و سایر نیرو‌های کمکی در محل حادثه حضور دارند و بیمارستان‌های یاسوج در آماده‌باش به سر می‌برند.
 
جهانپور گفت: تاکنون فوتی از این حادثه گزارش نشده است.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز