خبرگزاری کار ایران

در مسجد ابوالفضل شیراز برگزار شد؛

وداع با پیکر پاک شهید مدافع امنیت

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۰۴۷۶

پیکر پاک شهید محسن جعفری از شهدای مدافع امنیت شامگاه امروز چهارشنبه وارد شیراز سومین حرم اهل بیت شد.

به گزارش ایلنا، آئین وداع با پیکر پاک این سرباز شهید گمنام امام زمان(عج) شامگاه چهارشنبه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مسجد ابوالفضل (ع) بلوار نصر شیراز برگزار شد. شهید جعفری به دنبال اقدامات اطلاعاتی بر روی یکی از باندهای جرائم سازمان یافته استان سیستان و بلوچستان در چابهار به شهادت رسید. 

در این عملیات، سه تن از سربازان جان برکف گمنام امام زمان(عج) وزارت اطلاعات، هنگام انجام وظیفه به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

 پیکر مطهر شهیدان مهدی جهانتیغ و محسن جعفری از سربازان گمنام امام زمان (عج) چهارشنبه با حضور مردم و مسوولان با رعایت دستور العمل‌های بهداشتی در زاهدان تشییع شد.

پیش از این، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمود علوی وزیر اطلاعات با صدور پیامی در پی شهادت سه تن از سربازان گمنام آقا امام زمان (عج) نوشت: به مقام شامخ آن عزیزان درود می‌فرستیم و با آنان عهد و پیمان می‌بندیم که راه فروزانشان را با عزت و سربلندی تا پای جان ادامه دهیم و حافظ طریق پر فروغ شهدایمان باشیم. 

آئین تشییع شهید جعفری قرار است ساعت 9:30 صبح پنجشنبه سی‌ام بهمن‌ماه جاری در حرم مطهر حضرت احمدبن موسی شاهچراغ (ع) برگزار و پیکر پاک این شهید مدافع امنیت در گلزار شهدای شیراز به خاک سپرده شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز