خبرگزاری کار ایران

استاندار همدان:

از فرصت باقی مانده عمر دولت برای خدمت به مردم استفاده ‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۰۲۰۳

استاندار همدان گفت: فراهم کردن زمینه حضور تمامی سلایق در انتخابات منجر به حضور و مشارکت حداکثری مردم در این رویداد مهم سیاسی، اجتماعی به عنوان نماد مقبولیت و مشروعیت نظام می‌شود.

به گزارش ایلنا از همدان سیدسعید شاهرخی امروز در همایش طرح جامع آموزش مجریان و دست اندرکاران انتخابات ۱۴۰۰ استان های همدان، کردستان، ایلام و مرکزی که به میزبانی استانداری همدان برگزار شد، اظهار داشت: همه افرادی دارای استحقاق، دلسوزان نظام طبق قانون باید فرصت حضور در انتخابات را داشته باشند.

وی افزود: باید همه نقش آفرینان در انتخابات عرصه را برای حضور همه سلایق و تفکرها که قانون اساسی را قبول دارند و در درون نظام هستند، براساس و در چارچوب قانون، فراهم کنند.

نماینده عالی دولت در استان همدان گفت: عملکرد دولت در انتخابات برگزار شده سال های اخیر  موفق و درخشان بوده و در این دوره نیز از نظر اجرا، تامین منابع مالی و دیگر شاخص ها به طور قطع شاهد برگزاری انتخاباتی باشکوه و ماندگار خواهیم بود. 

شاهرخی تصریح کرد: انتخابات در نظام جمهوری اسلامی بسیار مهم است چرا که اصل استقرار نظام برپایه رای مردم بوده و در عین حال فرموده امام راحل مبنی بر اینکه «میزان رای مردم» دکترین سیاسی جمهوری اسلامی است.

وی ادامه داد: بنابراین مشروعیت نظام به رای مردم گره خورده و برگزاری انتخابات پرشور، رقابتی و سالم از برنامه های جدی دولت است چراکه میزان حضور مردم ایران در پای صندوق های رای و درصد مشارکت آنها همواره مورد توجه جهانیان قرار دارد.

استاندار همدان گفت: مجریان انتخابات متعهد به صیانت از آرای مردم هستند چراکه این موضوع از مولفه های اثر گذار در جلب اعتماد مردم و افزایش مشارکت در انتخابات است در این بین ناظران بر انتخابات هم باید فرصت حضور همه افراد را فراهم کنند. 

شاهرخی افزود: مسئولان باید از پرداختن به مسائل حاشیه‌ای و گفت و گوهای بی مورد خودداری کرده و وقت خود را فرصت خدمتگزاری به مردم و پرداختن به متن و اصل کار و تعامل با افرادی که توان کمک به آنها را دارند، کنند.

استاندار همدان تاکید کرد: تعامل به معنای واگذاری اختیارات خود به دیگران و اجرای منویات آنان نیست، باید در تعامل و گفت و گو  شاخص های که رئیس جمهوری برای نحوه اداره کشور تعیین کرده اند را دنبال کرد.

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز