خبرگزاری کار ایران

مدیر بازارچه‌های مرزی خراسان رضوی خبر داد:

از سرگیری صادرات میوه و سبزیجات از خراسان رضوی به افغانستان

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۰۱۵۷

مدیر بازارچه‌های مرزی خراسان رضوی گفت: انتقال کالا‌های صادراتی فسادپذیر به افغانستان از بازارچه مرزی دوغارون از سر گرفته شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، هادی حقیقی مدیر بازارچه‌های مرزی خراسان رضوی گفت: انتقال کالا‌های صادراتی فسادپذیر از جمله میوه و سبزیجات به افغانستان از بازارچه مرزی دوغارون که در پی آتش‌سوزی گمرک اسلام‌قلعه کشور همسایه متوقف شده بود امروز ۲۹ بهمن با حرکت کامیون‌های حامل از سر گرفته شد.

وی افزود: بازارچه دوغارون که در نقطه مقابل مرزی در خاک افغانستان قرینه ندارد در جریان حادثه برای گمرک مرزی کشور همسایه آسیب ندید اما بخاطر وضعیت بحرانی آن سوی مرز با هدف پیشگیری از هرگونه حادثه، فعالیت اش از عصر شنبه گذشته ۲۵ بهمن ماه متوقف شده بود.

مدیر بازارچه‌های مرزی خراسان رضوی ادامه داد: با از سرگیری محدود مراوده تجاری مرزی در دوغارون - اسلام‌قلعه با حرکت امروز کامیون‌های حامل کالا‌های صادراتی فسادپذیر به مقصد افغانستان انتظار می‌رود با پیگیری جدی و مستمر بازرگانان افغان آسیب‌های وارده به تاسیسات گمرک مرزی کشور همسایه در مدت کمتر از یک هفته بازسازی و جبران شده تا فعالیت تجارت مرزی به روال سابق خود بازگردد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز