خبرگزاری کار ایران

رئیس اتاق اصناف استان زنجان مطرح کرد :

ضرورت درج قیمت بر روی اجناس/ لزوم افزایش ساعات کار بازرسان در روهای پایانی سال

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۰۱۴۷

رئیس اتاق اصناف استان زنجان بر ضرورت درج قیمت اجناس تاکید کرد و گفت: برای نظارت دقیق و تنظیم بازار بایستی قیمت اجناس روی آن درج شود.

به گزارش ایلنا از زنجان، سید محمود موسوی، به وضعیت نامطلوب اصناف در شرایط کرونایی اشاره و اظهار کرد: به منظور کنترل بازار، ساعت کاری بازرسان افزایش یابد.

رئیس اتاق اصناف استان زنجان، با اشاره به فعالیت دو شیفته بازرسان در روزهای پایانی سال ادامه داد: برای کنترل بازار شب عید بایستی نظارت ها دقیق تر شود.

به گفته وی، براساس آمارهای جمع آوری شده توسط بازرسان از بازار، بیشترین تخلف صورت گرفته مربوط به درج نکردن قیمت بر روی اجناس بوده است.

موسوی ادامه داد: از دیگر تخلفات انجام شده توسط اصناف طی بازرسی‌های صورت گرفته رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی، گران‌فروشی، صادر نکردن صورتحساب و … گزارش شده است.

رئیس اتاق اصناف استان زنجان به شرایط نامطلوب اصناف پس از شیوع ویروس کرونا اشاره کرد و گفت: امسال به دلیل شرایط کرونا، نمایشگاه بهاره دایر نمی شود.

موسوی به افزایش قیمت میوه پیش از موعد اشاره کرد و گفت: متاسفانه قیمت خشکبار هم در زنجان افزایش داشته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز