خبرگزاری کار ایران

واگذاری سند تفکیکی ۱۷۰۰ هکتار از اراضی شهرک‌های صنعتی قزوین به واحدهای بهره‌بردار

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۰۱۴۰

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین گفت: سند تفکیکی ۱۷۰۰ هکتار از اراضی شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان قزوین آماده و قابل واگذاری به واحدهای بهره بردار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، حمید‌رضا خانپور در بازدید از طرح توسعه شرقی شهرک صنعتی کاسپین اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین دغدغه سرمایه گذاران داخلی و خارجی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی، تعیین تکلیف اسناد تفکیکی است که تاکنون برای بیش از ۷۷۰ هکتار ازاین اراضی سند تفکیکی صادر شده و این شرکت با تمام ظرفیت های خود به دنبال مستند سازی و رفع موانع دریافت سند های مالکیت تفکیکی و تک برگی است تا با اهدای آن به خود واحدهای تولیدی نسبت به تامین بخشی از نیازهای فعالان اقتصادی اقدام شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان افزود: یک هزار و ۹۷۹ فقره سند مالکیت تک برگی برای واحدهای تولیدی، خدماتی، کارگاهی،  تجاری و زیرساختها در شهرک‌ها و نواحی صنعتی تابعه استان صادر شده و واحدهای تولیدی که موفق به اخذ پروانه بهره برداری می‌شوند می توانند با مراجعه به دفتر شرکت نسبت به دریافت سند تک برگی اقدام کنند.

خانپور با اشاره به مزیت اسناد تفکیکی گفت: تثبیت و امنیت  سرمایه گذاران، اعمال ارزش واقعی واحدهای صنعتی و افزایش قدرت سرمایه در گردش آنها، صدور اسناد، نقل و انتقال و جذب شریک تجاری ، مالکیت تفکیکی در جهت تسریع و تسهیل کار واحدهای صنعتی بهره بردار که مشکلات بانکی در خصوص اخذ تسهیلات و ترهین محل اجرای طرح و وثیقه قرار دادن سند مالکیت دارند بسیار حائز اهمیت است که با این اقدام مشکلات آنان حل خواهد شد.

وی تصریح کرد: در حال حاضر اسناد تفکیکی تک برگی شهرک‌های صنعتی کاسپین۱و۲ ، لیا، حکیمیه، آراسنج، شال و نواحی صنعتی دانسفهان، آوج و طارم اخذ و آماده واگذاری می باشد.

رئیس هیات مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی استان ادامه داد: تاکنون برای بیش از ۱۰۰ واحد تولیدی بهره بردار سند تک برگی صادر شده و به آنها واگذار شد.

 در حال حاضر تعداد یک هزار و ۷۰۰  قرارداد با متقاضیان سرمایه گذار در شهرکها و نواحی صنعتی تابعه استان منعقد شده که از این تعداد ۹۴۵ واحد با سرمایه گذاری بیش از ۳۴ هزار میلیارد ریال و اشتغالزایی بیش از ۳۰ هزار نفر به بهره برداری رسیدند.

استان قزوین دارای یک شهر صنعتی، ۱۳ شهرک و ۶ ناحیه صنعتی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز